Пропустити навігацію

Реалізація прав громадян на звернення в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Миколаївській області в І півріччі 2020 року

      В органах Пенсійного фонду України в Миколаївській області створені належні умови для забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення. Стан виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» знаходиться в Головному управлінні на особливому контролі.

      Протягом звітного періоду до Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області  звернулося 4953 громадянина, в тому числі з письмовими зверненнями – 4380.  У порівнянні  із відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень зменшилась на 900 одиниць.

      У зверненнях громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 1175, роз’яснення норм пенсійного законодавства – 661, визначення права на пенсію – 446.

      Особлива увага приділяється розгляду повторних звернень громадян. Протягом звітного періоду до Головного управління надійшло 95 повторних звернень. У порівнянні з аналогічним періодом попереднього року кількість повторних звернень збільшилась на 1 одиницю. Кожен факт повторного звернення громадян глибоко аналізується, з’ясовуються причини таких звернень та вживаються заходи щодо можливого вирішення порушених питань.

      Керівництвом Головного управління області були здійснені виїзні прийоми громадян відповідно до затвердженого графіку,  під час яких в першому півріччі 2020 року прийнято 16 громадян.

      Спеціалістами Головного управління проводився виїзд до осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років, в звітному періоді 425 громадян отримали таку послугу.

      Разом з тим, враховуючи Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020 № 530-ІX та постанову Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» від 11 березня 2020 року № 211(із змінами) на період карантину призупинено проведення виїзних прийомів.

      Протягом І півріччя 2020 року на особистих прийомах в органах Фонду області побувало 557 громадян, що на 993 звернення менше ніж у попередньому році.

      В Головному управлінні налагоджено роботу постійно діючих телефонів «гарячих ліній» та «телефон довіри». Під час роботи телефонів «гарячих ліній» протягом звітного періоду отримали консультації та роз’яснення 24811 громадян.

      Головним управлінням розглянуто 717 звернень, які отримано з  державної установи «Урядовий контактний центр».

      Прийом громадян в області здійснюється 19 відділами (секторами) обслуговування громадян (сервісними центрами), якими протягом звітного періоду надано 107350 послуг.

      За звітний період випадки порушення вимог Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні відсутні.

zvernennya - Реалізація прав громадян на звернення в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Миколаївській області в І півріччі 2020 року

background Layer 1