Пропустити навігацію

Реалізація прав громадян на звернення в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Миколаївській області за 2020 рік

      В органах Пенсійного фонду України в Миколаївській області створені належні умови для забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення. Стан виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» знаходиться в Головному управлінні на особливому контролі.

      Протягом звітного періоду до Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області  звернулося 9350 громадян, в тому числі з письмовими зверненнями – 8770.  У порівнянні  із відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень зменшилась на 2002 одиниці.

       У зверненнях громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 3724, визначення права на пенсію – 1134, роз’яснення норм пенсійного законодавства – 984.

      Особлива увага приділяється розгляду повторних звернень громадян. Протягом звітного періоду до Головного управління надійшло 173 повторних звернень. У порівнянні з аналогічним періодом попереднього року кількість повторних звернень зменшилась на 45 одиниць. Кожен факт повторного звернення громадян глибоко аналізується, з’ясовуються причини таких звернень та вживаються заходи щодо можливого вирішення порушених питань.

      Керівництвом Головного управління області були здійснені виїзні прийоми громадян відповідно до затвердженого графіку,  під час яких в звітному періоді прийнято 16 громадян.

      Спеціалістами Головного управління проводився виїзд до осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років, в звітному періоді 425 громадян отримали таку послугу.

     Разом з тим, враховуючи Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020 № 530-ІX та постанову Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» від 11 березня 2020 року № 211 (із змінами) на період карантину призупинено проведення виїзних прийомів.

      Протягом 2020 року на особистих прийомах в органах Фонду області побувало 564 громадян, що на 2792 менше ніж у попередньому році.

      В Головному управлінні налагоджено роботу постійно діючих телефонів «гарячих ліній» та «телефон довіри». Під час роботи телефонів «гарячих ліній» протягом звітного періоду отримали консультації та роз’яснення 58004 громадян. На «телефон довіри» звернулася 1 особа.

      Головним управлінням розглянуто 1189 звернень, які отримано з  державної установи «Урядовий контактний центр».

   Прийом громадян в області здійснюється прийом громадян 13 відділами (секторами) обслуговування громадян (сервісними центрами), якими протягом звітного періоду надано 218 560 консультацій, роз’яснень та послуг.

      За звітний період випадки порушення вимог Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні відсутні.

background Layer 1