Пропустити навігацію

Реалізація прав громадян на звернення в органах Пенсійного фонду України в Миколаївській області в I кварталі 2021 року

01 - Реалізація прав громадян на звернення в органах Пенсійного фонду України в Миколаївській області в I кварталі 2021 рокуВ органах Пенсійного фонду України в Миколаївській області створені належні умови для забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення. Стан виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» знаходиться в Головному управлінні на особливому контролі.

Протягом звітного періоду до Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області звернулося 3638 громадян, в тому числі з письмовими зверненнями – 3635. У порівнянні із відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень збільшилась на 1001 одиницю.

У зверненнях громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 1743, роз’яснення норм пенсійного законодавства – 489, підвищення розміру пенсії та проведення індексації – 437.

Особлива увага приділяється розгляду повторних звернень громадян. Протягом звітного періоду до Головного управління надійшло 54 повторних звернень. У порівнянні з аналогічним періодом попереднього року кількість повторних звернень збільшилась на 1. Кожен факт повторного звернення громадян глибоко аналізується, з’ясовуються причини таких звернень та вживаються заходи щодо можливого вирішення порушених питань.

       Протягом І кварталу 2021 року на особистих прийомах у керівництва Головного управління побувало 3 громадянина.

      Спеціалістами Головного управління проводився виїзд до осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років, в звітному періоді 23 громадянина отримали таку послугу.

    Разом з тим, враховуючи Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020 № 530-ІX та постанову Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» від 11 березня 2020 року № 211 (із змінами) на період карантину призупинено проведення виїзних прийомів керівництвом Головного управління.

       В Головному управлінні налагоджено роботу постійно діючих телефонів «гарячих ліній» та «телефон довіри». Під час роботи телефонів «гарячих ліній» протягом звітного періоду отримали консультації та роз’яснення 21777 громадян. На «телефон довіри» дзвінків не надходило.

      Головним управлінням розглянуто 636 звернень, які отримано з державної установи «Урядовий контактний центр» та 702 звернення, що надійшли через вебпортал Пенсійного фонду України.

    Прийом громадян в області здійснюється прийом громадян 13 відділами (секторами) обслуговування громадян (сервісними центрами), якими протягом звітного періоду надано 56926 консультацій, роз’яснень та послуг.

      За звітний період випадки порушення вимог Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні відсутні.

background Layer 1