Пропустити навігацію

Реалізація прав громадян на звернення в органах Пенсійного фонду України в Миколаївській області в І півріччі 2021 року

      В органах Пенсійного фонду України в Миколаївській області створені належні умови для забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення. Стан виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» знаходиться в Головному управлінні на особливому контролі.

       Протягом звітного періоду до Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області  звернулося 7193 громадянина, в тому числі з письмовими зверненнями – 7188.  У порівнянні із відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень збільшилась на 2240 одиниць. У зверненнях громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 3904, роз’яснення норм пенсійного законодавства – 1015, витребування довідок та інших матеріалів – 423, індексації пенсії – 394.

      Особлива увага приділяється розгляду повторних звернень громадян. Протягом звітного періоду до Головного управління надійшло 83 повторних звернень. У порівнянні з аналогічним періодом попереднього року кількість повторних звернень зменшилась на 12 одиниць. Кожен факт повторного звернення громадян глибоко аналізується, з’ясовуються причини таких звернень та вживаються заходи щодо можливого вирішення порушених питань.

      Спеціалістами Головного управління проводився виїзд до осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років, в звітному періоді 41 особа отримала таку послугу. Разом з тим, враховуючи Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020 № 530-ІX та постанову Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» від 11 березня 2020 року № 211(із змінами) на період карантину призупинено проведення виїзних прийомів.

      Протягом І півріччя 2021 року на особистих прийомах в органах Фонду області побувало 5 громадян, що на 552 звернення менше ніж у попередньому році.

      В Головному управлінні налагоджено роботу постійно діючих телефонів «гарячих ліній» та «телефон довіри». Під час роботи телефонів «гарячих ліній» протягом звітного періоду отримали консультації та роз’яснення 39885 громадян.

     Головним управлінням розглянуто 1014 звернень, які отримано з  державної установи «Урядовий контактний центр». Прийом громадян в області здійснюється 13 відділами (секторами) обслуговування громадян (сервісними центрами), якими протягом звітного періоду надано 107 350 послуг. За звітний період випадки порушення вимог Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні відсутні.

 

PUBLIKATSIYI - Реалізація прав громадян на звернення  в органах Пенсійного фонду України в  Миколаївській області в І півріччі 2021 року

background Layer 1