Пропустити навігацію

Основні аспекти формування електронного листа непрацездатності

03 - Основні аспекти формування електронного листа непрацездатності01 червня 2021 року Міністерством охорони здоров’я України було затверджено наказ № 1066 «Деякі питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність та проведення їхньої перевірки», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 02 червня 2021 року за № 728/36350, яким врегульовано процес впровадження цільової моделі «е-лікарняних».

З 1 жовтня 2021 року  усі заклади охорони здоров’я в Україні повинні перейти на формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність в електронній формі.

Наразі (з 01.06.2021) діє  перехідний період впровадження електронної форми листків непрацездатності, сформованих на підставі медичних висновків про тимчасову непрацездатність.

В результаті аналізу, вже зареєстрованих електронних листів непрацездатності,  встановлено основні помилки, що виникають під час їх формування. Однією з них є невідповідність персональних даних застрахованої особи  (ПІБ, дати народження,  паспортних даних та податкового номеру) у Реєстрі застрахованих осіб (далі – РЗО) та електронному кабінеті пацієнта.

Для визначення відповідності даних в РЗО застрахованим особам необхідно перевірити в РЗО свої персональні дані  через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду (portal.pfu.gov.ua).

 У разі виявлення в РЗО недостовірності  даних застрахованій особі необхідно  подати до  Пенсійного фонду України особисто Анкету застрахованої особи і документи, що ідентифікують та підтверджують інформацію про особу. Надати Анкету можна за допомогою засобів вебпорталу Пенсійного фонду України. Для цього застрахованій особі необхідно увійти до особистого кабінету вебпорталу Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). В розділі «Комунікації з ПФУ» потрібно обрати «Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб», заповнити всі реквізити електронного бланка анкети та прикріпити скан-копії паспорта (інших документів), підписати за допомогою КЕП та відправити до Пенсійного фонду України.

При оформленні е-лікарняного застрахованій особі необхідно у лікаря обов’язково перевірити паспортні дані, а також  наявність та правильність реєстраційного номеру облікової картки платника податків (податкового номеру).

Звертаємо увагу, що інформація про персональні дані застрахованих осіб завжди повинна бути актуальною та ідентичною як в Пенсійному фонді України, так і в інформаційній системі охорони здоров’я.

 

 

background Layer 1