Пропустити навігацію

Реалізація прав громадян на звернення в органах Пенсійного фонду України в Миколаївській області за 9 місяців 2021 року

В органах Пенсійного фонду України в Миколаївській області створені належні умови для забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення. Стан виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» знаходиться в Головному управлінні на особливому контролі.

Протягом звітного періоду до Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області надійшло 13051 звернення, в тому числі письмових звернень – 13042. У порівнянні із відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень збільшилась на 5886 одиниць.

У зверненнях громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 8061, роз’яснення норм пенсійного законодавства – 1840, індексації пенсійних виплат- 400, визначення права на пенсію – 330.

Особлива увага приділяється розгляду повторних звернень громадян. Протягом звітного періоду до Головного управління надійшло 131 повторне звернення. У порівнянні з аналогічним періодом попереднього року кількість повторних звернень зменшилась на 6 одиниць. Кожен факт повторного звернення громадян глибоко аналізується, з’ясовуються причини таких звернень та вживаються заходи щодо можливого розв’язання порушених питань.

Протягом 9 місяців 2021 року на особистих прийомах у керівництва органів Фонду області побувало 9 громадян.

Спеціалістами Головного управління проводився виїзд до осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років, в звітному періоді 102 громадянина отримали таку послугу.

Разом з тим, враховуючи Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020 № 530-ІX та постанову Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» від 11 березня 2020 року № 211 (із змінами) на період карантину призупинено проведення виїзних прийомів.

В Головному управлінні налагоджено роботу постійно діючих телефонів «гарячих ліній» та «телефон довіри». Під час роботи телефонів «гарячих ліній» протягом звітного періоду отримали консультації та роз’яснення 59566 громадян.

Головним управлінням розглянуто 1326 звернень, які отримано з  державної установи «Урядовий контактний центр».

Прийом громадян в області здійснюється 13 відділами (секторами) обслуговування громадян (сервісними центрами), якими протягом звітного періоду надано 179 979 консультацій, роз’яснень та послуг.

За звітний період випадки порушення вимог Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні відсутні.

 

background Layer 1