Пропустити навігацію

Реалізація прав громадян на звернення в органах Пенсійного фонду України в Миколаївській області за 12 місяців 2021 року

       В органах Пенсійного фонду України в Миколаївській області створені належні умови для забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення. Стан виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» знаходиться в Головному управлінні на особливому контролі.

      Протягом звітного періоду до Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області звернулося 17630 громадян, в тому числі з письмовими зверненнями – 17606. У порівнянні із відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень збільшилась на 8280 одиниць.

      У зверненнях громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 11150, роз’яснення норм пенсійного законодавства – 2543, витребування довідок та інших матеріалів – 690. Значне зростання звернень зумовлено збільшенням звернень від військових пенсіонерів щодо проведення перерахунків за оновленими довідками про розмір грошового забезпечення. Особлива увага приділяється розгляду повторних звернень громадян. Протягом звітного періоду до Головного управління надійшло 165 повторних звернень. У порівнянні з аналогічним періодом попереднього року кількість повторних звернень зменшилась на 8 одиниць. Кожен факт повторного звернення громадян глибоко аналізується, з’ясовуються причини таких звернень та вживаються заходи щодо можливого вирішення порушених питань.

      Протягом 2021 року на особистих прийомах у керівництва органів Фонду області побувало 24 громадянина. Спеціалістами Головного управління проводився виїзд до осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років, в звітному періоді 140 громадян отримали таку послугу.  Разом з тим, враховуючи Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020 № 530-ІX та постанову Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» від 11 березня 2020 року № 211 (із змінами) на період карантину призупинено проведення виїзних прийомів.

       В Головному управлінні налагоджено роботу постійно діючих телефонів «гарячих ліній» та «телефон довіри». Під час роботи телефонів «гарячих ліній» протягом звітного періоду отримали консультації та роз’яснення 76505 громадян. Головним управлінням розглянуто 1564 звернення, які отримано з державної установи «Урядовий контактний центр». Прийом громадян в області здійснюється 13 відділами (секторами) обслуговування громадян (сервісними центрами), якими протягом звітного періоду надано 240607 консультацій, роз’яснень та послуг. За звітний період випадки порушення вимог Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні відсутні.

background Layer 1