Пропустити навігацію

Про результати виконання Головним управлінням Пенсійного фонду України Миколаївській області Закону України «Про звернення громадян» за І квартал 2023 року

В Головному управлінні Пенсійного фонду України в Миколаївській області (далі – Головне управління) створені належні умови для забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення. Стан виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» знаходиться в Головному управлінні на особливому контролі.

Протягом звітного періоду до Головного управління звернулося 6346 громадян, в тому числі з письмовими зверненнями – 6336.  У порівнянні  із відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень збільшилась на 2719 одиниць. Значне зростання звернень зумовлено збільшенням звернень від військових пенсіонерів щодо проведення перерахунків за оновленими довідками про розмір грошового забезпечення, виконання рішень судів та поновлення виплати щомісячної доплати у розмірі 2000 грн, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про додатковий соціальний захист окремих категорій осіб» від 14.07.2021 № 713. У зверненнях громадяни найчастіше порушували питання щодо перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій, в т. ч. надбавок, доплат – 3556, роз’яснення норм пенсійного законодавства – 465, виконання рішень судів – 603.

До Головного управління звернулося 192 особи з інвалідністю, 61 учасник бойових дій, 31 дитина війни,  27 осіб з інвалідністю внаслідок війни, 22 особи з багатодітних сімей, 19 осіб, щодо потерпілих від наслідків аварії на ЧАЕС та учасники, 14 осіб з інвалідністю внаслідок війни, 9 сімей загиблих військовослужбовців, інших громадян та пенсіонерів – 5971.

Особлива увага приділяється розгляду повторних звернень громадян. Протягом звітного періоду до Головного управління надійшло 20 повторних звернень. У порівнянні з аналогічним періодом попереднього року кількість повторних звернень збільшилась 9 одиниць. Кожен факт повторного звернення громадян глибоко аналізується, з’ясовуються причини таких звернень та вживаються заходи щодо можливого розв`язання порушених питань. При надходженні звернень громадян Головним управлінням здійснюється всебічне, об’єктивне та повне з’ясування обставин, викладених у зверненнях, відповіді на звернення надаються з додержанням строків, встановлених нормами Закону України «Про звернення громадян». При наданні відповіді на звернення громадянам також роз’яснюються вимоги ст. 55 Конституції України, кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльність органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

З метою зменшення кількості звернень та запобігання випадків повторних звернень в Головному управлінні налагоджено роботу постійно діючих телефонів «гарячих ліній». Під час роботи телефонів «гарячих ліній» протягом звітного періоду отримали консультації та роз’яснення 21554 особи.

Протягом І кварталу 2023 року на особистих прийомах у керівництва органів Фонду області побувало 10 громадян.

Спеціалістами Головного управління проводився виїзд до осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років, у звітному періоді 124 особи отримали таку послугу. Разом з тим, враховуючи Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020 № 530-ІX та постанову Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» від 11 березня 2020 року № 211 (зі змінами) на період карантину призупинено проведення виїзних прийомів.

Головним управлінням розглянуто 846 звернень, які надійшли через вебпортал Пенсійного фонду України та 509 звернень, які отримано з  державної установи «Урядовий контактний центр».

Прийом громадян в області здійснюється 12 відділами обслуговування громадян (сервісними центрами), якими протягом звітного періоду надано 78735 консультацій, роз’яснень та послуг.

Враховуючи особливу роль звернень громадян до органів державної влади, Головним управлінням Пенсійного фонду України в Миколаївській області продовжується робота над підвищенням якості обслуговування громадян, своєчасним реагуванням на проблемні питання, які піднімаються у зверненнях, виявленням причин, що їх породжують.

background Layer 1