ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА послуги у сфері пенсійного забезпечення з надання інформації з пенсійної справи
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління
Пенсійного фонду України
в Миколаївській області
від 15.02.2023 № 100
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
послуги у сфері пенсійного забезпечення
з надання інформації з пенсійної справи
Головним управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області
№ п/п |
Етапи опрацювання звернення |
Відповідальна посадова особа та відповідальний структурний підрозділ |
Строки виконання етапів (дії, рішення) |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. |
Прийом та реєстрація звернення одержувача послуги |
Керівник підрозділу обслуговування громадян управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області |
Під час звернення |
2. |
Результат надання послуги: Ознайомлення з матеріалами пенсійної справи, надання виписки з розпорядження про призначення (перерахунок) пенсії з інформацією про періоди страхового стажу та заробітну плату (дохід), які враховано при розрахунку пенсії, інформації щодо виду пенсії, суми призначеної пенсії з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством, дати виплати та закінчення виплати пенсії, утримання. |
Керівник підрозділу обслуговування громадян; Керівник відділу розгляду звернень громадян управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області |
Під час звернення; Устроки, визначені Законом України “Про звернення громадян” |
Дії (бездіяльність) щодо здійснення прийому та обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду можуть бути оскаржені до вищого органу Пенсійного фонду, а також до суду. |