Пропустити навігацію

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА послуги у сфері пенсійного забезпечення з надання інформації з пенсійної справи

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління

Пенсійного фонду України

в Миколаївській області

від 15.02.2023 № 100

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

послуги у сфері пенсійного забезпечення

з надання інформації з пенсійної справи

Головним управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

п/п

Етапи опрацювання звернення

Відповідальна посадова особа та відповідальний структурний підрозділ

Строки виконання етапів (дії, рішення)

1

2

3

4

1.

Прийом та реєстрація звернення одержувача послуги

Керівник підрозділу обслуговування громадян

управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Під час звернення

2.

Результат надання послуги:

Ознайомлення з матеріалами пенсійної справи, надання виписки з розпорядження про призначення (перерахунок) пенсії з інформацією про періоди страхового стажу та заробітну плату (дохід), які враховано при розрахунку пенсії, інформації щодо виду пенсії, суми призначеної пенсії з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством, дати виплати та закінчення виплати пенсії, утримання.

Керівник підрозділу обслуговування громадян;

Керівник відділу розгляду звернень громадян управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Під час звернення;

Устроки, визначені Законом України “Про звернення громадян”

Дії (бездіяльність) щодо здійснення прийому та обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду можуть бути оскаржені до вищого органу Пенсійного фонду, а також до суду.

 

background Layer 1