Пропустити навігацію

Звіт про роботу із зверненнями громадян в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Миколаївській області про роботу зі зверненнями громадян за І квартал 2025 року

В Головному управлінні Пенсійного фонду України в Миколаївській області (далі – Головне управління) створені належні умови для забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення. Стан виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» знаходиться в Головному управлінні на особливому контролі.

Протягом звітного періоду до Головного управління звернулося 4857 громадян. У порівнянні із відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень зменшилась на 832 одиниці, або на 15%.

У зверненнях громадяни найчастіше порушували питання щодо перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій, в т. ч. надбавок, доплат – 1615, роз’яснення норм пенсійного законодавства – 998, призначення, перерахунку та виплати житлових субсидій або пільги — 838, витребування довідок та інших матеріалів – 288, виконання рішень судів – 284, індексація пенсій – 268.

До Головного управління звернулося 188 осіб з інвалідністю, 114 учасників бойових дій, 44 особи з інвалідністю внаслідок війни, 35 учасників та осіб, що потерпіли від наслідків аварії на ЧАЕС, 20 осіб з багатодітних сімей, 15 осіб зі статусом дитина війни, 12 сімей загиблих військовослужбовців, інших громадян та пенсіонерів – 4429.

Особлива увага приділяється розгляду повторних звернень громадян. Протягом звітного періоду до Головного управління надійшло 44 повторних звернень. У порівнянні з аналогічним періодом попереднього року кількість повторних звернень збільшилась на 15 одиниць. Кожен факт повторного звернення громадян глибоко аналізується, з’ясовуються причини таких звернень та вживаються заходи щодо можливого вирішення порушених питань.

При надходженні звернень громадян Головним управлінням здійснюється всебічне, об’єктивне та повне з’ясування обставин, викладених у зверненнях, відповіді на звернення надаються з додержанням строків, встановлених нормами Закону України «Про звернення громадян».

При наданні відповіді на звернення громадянам також роз’яснюються вимоги ст. 55 Конституції України, кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльність органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

З метою зменшення кількості звернень та попередження випадків повторних звернень в Головному управлінні налагоджено роботу постійно діючих телефонів «гарячих ліній». Під час роботи телефонів «гарячих ліній» протягом звітного періоду отримали консультації та роз’яснення 21988 громадян.

Протягом І кварталу 2025 року на особистих прийомах у керівництва органів Фонду області прийнято 19 громадян.

Спеціалістами Головного управління проводився виїзд до осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років, в звітному період 56 осіб отримали таку послугу.

Головним управлінням розглянуто 1173 звернення, які надійшли через веб-портал Пенсійного фонду України та 283 звернення, які отримано з державної установи «Урядовий контактний центр».

Прийом громадян в області здійснюється 12 відділами обслуговування громадян (сервісними центрами), якими протягом звітного періоду надано 97825 консультацій, роз’яснень та послуг.

Враховуючи особливу роль звернень громадян до органів державної влади, Головним управлінням Пенсійного фонду України в Миколаївській області продовжується робота над підвищенням якості обслуговування громадян, своєчасним реагуванням на проблемні питання, які піднімаються у зверненнях, виявленням причин, що їх породжують.

background Layer 1