Пропустити навігацію

Як оцифрувати трудову книжку самостійно через вебпортал Пенсійного фонду України

Трудова книжка — це офіційний документ, у якому фіксується весь ваш трудовий шлях: місця роботи, посади, стаж. Саме вона довгі роки була головним підтвердженням для нарахування пенсії та соціальних виплат.

Сьогодні Україна переходить на електронний формат обліку трудової діяльності. Це має одразу кілька переваг: надійне зберігання даних без ризику втрати чи пошкодження паперової книжки, швидкий доступ до інформації онлайн, спрощення процедур під час оформлення пенсії та інших виплат.

Законом визначено 5 років на переведення трудових книжок у цифрову форму (з 05 лютого 2021 до 10 червня 2026 року). Тому варто зробити це заздалегідь, щоб уникнути зайвих клопотів.

Для онлайн-подачі заяви алгоритм дій такий:

Крок 1. На вебпорталі ПФУ (https://portal.pfu.gov.ua/) авторизуйтесь в особистому кабінеті через кваліфікований електронний підпис (КЕП).

Крок 2. У розділі «Комунікації з ПФУ», оберіть вкладку «Відомості про трудові відносини».

Крок 3. Заповніть загальні дані та надайте згоду на передачу та обробку персональних даних.

Крок 4. Прикріпіть скан-копії необхідних документів та натисніть кнопку «Підписати та відправити в ПФУ».

З результатами опрацювання заяви можна ознайомитись у розділі «Мої звернення».

Важливо! Скановані копії всіх заповнених сторінок трудової книжки необхідно подавати у хронологічному порядку, дотримуючись таких вимог:

  • мають містити чіткі зображення повного складу тексту документа та його реквізитів – назва, серія та номер, дата видачі, печатки, підписи, прізвище, ім’я та по батькові власника, а також усі записи щодо трудового стажу;
  • збережені у форматах JPG або PDF;
  • розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 МБ;
  • рекомендована якість сканування — 300 dpi, щоб забезпечити високу деталізацію;
  • назви мають відповідати виду
  • відсканованого документа.

background Layer 1