Пропустити навігацію

Реалізація прав громадян на звернення в органах Пенсійного фонду України в Миколаївській області за 2018 рік

В органах ПенсZvernennya gromadyan 300x242 - Реалізація прав громадян на звернення в органах Пенсійного фонду України  в Миколаївській області за 2018 рікійного фонду України в Миколаївській області створені належні умови для забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення. Стан виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» знаходиться в головному управлінні на особливому контролі.
Протягом звітного періоду до органів Фонду області звернулося 9097 громадян, в тому числі з письмовими зверненнями – 5670. У порівнянні із відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень збільшилась на 1834 одиниці.
У зверненнях громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 3074, роз’яснення норм пенсійного законодавства – 1831, підвищення розміру пенсії – 402 звернення.
Особлива увага приділяється розгляду повторних звернень громадян. Протягом звітного періоду до органів Фонду області надійшло 234 повторних звернень. У порівнянні з аналогічним періодом попереднього року кількість повторних звернень збільшилась на 92 одиниці. Кожен факт повторного звернення громадян глибоко аналізується, з’ясовуються причини таких звернень та вживаються заходи щодо можливого вирішення порушених питань.
Органами Фонду області була продовжена робота щодо організації виїзних прийомів громадян в населених пунктах за місцем їх проживання та роботи, під час яких за 2018 рік прийнято 832 громадянина.
Протягом звітного періоду на особистих прийомах в органах Фонду області побувало 2595 громадян, що на 665 звернень більше ніж у попередньому році.
В органах Фонду Миколаївської області налагоджено роботу постійно діючих «гарячих» телефонних ліній та «телефонів довіри». Під час роботи «гарячих» телефонних ліній протягом поточного року отримали консультації та роз’яснення 6026 громадян.
Для належного прийому громадян в головному та в підвідомчих управліннях працюють 23 сервісні центри до яких протягом звітного періоду звернулось 317472 громадянина.
За 2018 рік випадки порушення вимог Закону України «Про звернення громадян» в головному управлінні відсутні.

background Layer 1