Пропустити навігацію

Про підсумки роботи органів Пенсійного фонду України в Миколаївській області за І квартал 2018 року щодо забезпечення реалізації прав громадян на звернення

 

В органах Пенсійного фонду України в Миколаївській області створені належні умови для забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення. Стан виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» знаходиться в головному управлінні на особливому контролі.

Протягом звітного періоду до органів Фонду області звернулося  2677 громадян, в тому числі з письмовими зверненнями – 1916.  У порівнянні  із відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень збільшилась на 1233 одиниці.

До головного управління протягом звітного періоду звернулось  1476 громадян, в тому числі з письмовими зверненнями – 1442.  На особистих та виїзних прийомах керівниками головного управління прийнято  34 громадянина. Усі звернення розглянуті  у визначені терміни, заявникам надані  відповіді згідно з вимогами діючого законодавства. У порівнянні з І  кварталом 2017 року загальна кількість звернень громадян до головного управління збільшилась на 1095 одиниць.

До підвідомчих управлінь протягом звітного періоду надійшло    1201 звернення, що на 138  звернень більше ніж в попередньому році.

У зверненнях громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 1244, роз’яснення норм пенсійного законодавства – 439, підвищення розміру пенсії – 95 звернень.

Особлива увага приділяється розгляду повторних звернень громадян. Протягом звітного періоду до органів Фонду області надійшло 69 повторних звернень. У порівнянні з аналогічним періодом попереднього року кількість повторних звернень збільшилась на 41 одиницю. Кожен факт повторного звернення громадян  глибоко аналізується, з’ясовуються причини таких звернень та вживаються заходи щодо можливого вирішення порушених питань.

Органами Фонду області була продовжена робота щодо організації виїзних прийомів громадян в населених пунктах за місцем їх проживання та роботи,  під час яких за І квартал 2018 року прийнято 223 громадянина.

Протягом звітного періоду на особистих прийомах в органах Фонду області побувало 538 громадян, що на 79 звернень менше ніж у попередньому році.

Для належного прийому громадян в головному та в підвідомчих управліннях працюють 23 сервісних центри до яких протягом звітного періоду звернулось  74 378 громадян.

Протягом звітного періоду випадки порушення вимог Закону України «Про звернення громадян» в головному управлінні відсутні.

З метою інформування населення про діяльність органів Пенсійного фонду України, роз’яснення діючого пенсійного законодавства, оперативного реагування на запити та потреби громадян  проводяться виступи керівництва головного та підвідомчих управлінь  на  телебаченні, радіо та в місцевій пресі.

З метою висвітлення діяльності органів Фонду області за І квартал 2018 року опубліковано 59 повідомлень в місцевій пресі, здійснено 9 виступів на телебаченні та 3 на радіо, проведено 483 зустрічі в трудових колективах та 528 зустрічей за місцем проживання. Також проведено 94 семінара з представниками підприємств, установ, громадських організацій з питань роз’яснення діючого пенсійного законодавства. За звітний період органами Фонду області проведено 31 засідання за «круглим столом». На інформаційних сайтах та сторінці Facebook головного управління розміщено 778 повідомлень про діяльність органів Фонду області, інформаційно-роз’яснювальні матеріали.

Органами Пенсійного фонду України області і в подальшому будуть вживатися заходи щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення.

 

 

background Layer 1