Пропустити навігацію

Звіт з виконання плану роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області за 2020 рік

 

ЗВІТ

з виконання плану роботи Головного управління Пенсійного фонду України

в Одеській області за 2020 рік

Кроки

Обґрунтування

Відповідальні за виконання

Строк

Індикатор виконання

(протягом 2020 року)

Виконання *

ПРІОРИТЕТ I

Якісний сервіс

1. Впровадження системи обліку трудових відносин в електронній формі

ведення обліку трудових відносин в електронній формі, надання за згодою суб’єкта персональних даних доступу до інформації щодо трудових відносин

Яворська Т. П.,

Вєчканова Н. В.,

Чернявська І. В.

постійно, після набрання чинності

постанови Кабінету Міністрів України “Про запровадження обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі

ведення на базі Реєстру застрахованих осіб обліку трудових відносин в електронній формі:

– оцифровано

(100 %) відомостей про трудову діяльність працівника на підставі сканованих копій документів;

– надіслано

(100 %) повідомлень про виявлені розбіжності або відсутність записів

Виконано. На веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України реалізована можливість подання скан-копій трудових книжок страхувальниками та застрахованими особами. На 31.12.20 надійшло 10132 звернення зі скан-копіями трудових книжок, які 100 % опрацювані, а саме: оцифровано 8250, відхилено 808, скасовано виконання 313 та 761 ЕТК знаходяться в статусах «в роботі» «та «контроль ЕТК». Про виявлені недоліки поінформовано заявників.

2. Здійснення підтвердження інформації, необхідної для призначення і виплати пенсії, за даними державних реєстрів, баз даних органів державної влади, без необхідності подання паперових документів

Указ Президента України від 04.09.2019 № 647/2019

Про деякі заходи із забезпечення надання якісних публічних послуг”

Яворська Т. П.,

Вєчканова Н. В.,

Чернявська І. В.,

Родіна О. Р.

після запровадження програмного забезпечення для обміну даними з державними реєстрами, базами даних органів державної влади

використання інформації для призначення та виплати пенсій з державних реєстрів, баз даних

Програмне забезпечення не отримано.

3. Впровадження програмного забезпечення та механізму автоматичного призначення пенсії за наявними в Реєстрі застрахованих осіб даними при досягненні особою пенсійного віку (за подією

набуття права)

Указ Президента України від 08.11.2019

837/2019

Про невідкладні заходи з проведення реформ та зміцнення держави”

Яворська Т. П.,

Чернявська І. В.,

Родіна О. Р.

після набрання чинності постанови правління Пенсійного фонду України “Про затвердження змін до деяких постанов правління Пенсійного фонду України”

впроваджено програмне забезпечення автоматичного призначення пенсії за наявними в Реєстрі застрахованих осіб даними при досягненні особою пенсійного віку

Виконано. З червня у тестовому режимі почав роботу новий сервіс веб порталу Пенсійного фонду України «Автоматичне призначення пенсій».

В автоматичному режимі за призначенням пенсії звернулось 979 осіб.

4. Оцифровування паперових пенсійних справ

Стратегія модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року, схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.09.2016 № 672-р

Яворська Т. П.,

Родіна О. Р.,

Чернявська І. В.

протягом року

створено не менше 82 тис. електронних пенсійних справ

Виконано. Оцифровано 82189 пенсійних справ.

5. Проведення оцінки впровадження стандартів обслуговування громадян в Головному управлінні та рівня задоволеності громадян якістю наданих послуг

постанова правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 № 13-1 “Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України” (зі змінами)

Вєчканова Н. В.

Резніченко І. А.

протягом року,

контроль щокварталу

оцінено 100 % сервісних центрів щодо їх відповідності стандартам обслуговування;

не менше 80 % громадян, які звернулись до Головного управління та взяли участь в анкетуванні, надали позитивну оцінку якості обслуговування

Виконано. З метою визначення оцінки відповідності сервісних центрів Стандартам обслуговування громадян, у звітному періоді було проведено аналіз приміщень сервісних центрів. Розроблено 34 Паспорти відповідності сервісних центрів, в яких визначено 27 ключових показників (балів) відповідності. Так, з 918 максимально можливих балів (27 балів на СЦ) Сервісні центри відповідають на 890 балів, або 96,95 % (26,2 бали на СЦ).

За результатами опитування 24831 громадянина отримано позитивні відповіді щодо якості обслуговування від 23187 осіб (93,4%).

6. Залучення громадян до системи інформування засобами електронної пошти, смс-повідомлень, “Електронного кабінету громадянина”

скорочення часу на відвідування громадянами органів Пенсійного фонду України;

постанова правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 № 13-1 “Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України”

(зі змінами)

Вєчканова Н. В.,

Яворська Т. П.,

Чернявська І. В.

листопад

збільшення кількості громадян, яких поінформовано засобами електронної пошти, смс-повідомлень, “Електронного кабінету громадянина”

Виконано. Фахівцями структурних підрозділів Головного управління при проведенні різноманітних заходів з питань пенсійного забезпечення постійно надаються роз’яснення щодо переваг користування електронними сервісами Пенсійного фонду, а саме: електронної пошти, смс-повідомлень, «електронного кабінету громадянина».

Станом на 01.01.2021 залучено до системи інформування 85969 осіб, в т.ч. 22016 за 2020 рік.

7. Забезпечення відповідності приміщень стандартам обслуговування громадян та архітектурної доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

постанова правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 № 13-1 “Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду Україниˮ

(зі змінами)

Аброскіна О. М.,

Вєчканова Н. В.,

Шендрик С. О.

протягом року

100 % власних приміщень, в яких здійснюється обслуговування громадян, відповідають стандартам обслуговування, обладнані елементами архітектурної доступності або здійснено їх розумне пристосування

Виконано. З метою визначення оцінки відповідності сервісних центрів Стандартам обслуговування громадян, у звітному періоді було проведено аналіз приміщень сервісних центрів. За результатами аналізу розроблено 34 Паспорти відповідності сервісних центрів, в яких визначено 27 ключових показників (балів) відповідності. Так, з 918 максимально можливих балів (27 балів на СЦ) Сервісні центри відповідають на 890 балів, або 96,95 % (26,2 бали на СЦ).

Проведено ремонти в 13 приміщеннях. Всі 9 власних приміщень  відповідають стандартам обслуговування.

8. Забезпечення підготовки адміністративних приміщень до роботи в осінньо-зимовий період 2020-2021 років

безперебійне функціонування органів Пенсійного фонду України

Аброскіна О. М.,

Шендрик С. О.

до 15 жовтня

100 % готовність адміністративних приміщень Головного управління до роботи в осінньо-зимовий період 2020-2021 років

Виконано. Видано наказ № 15-АГ від 24.04.2020 “Про підготовку приміщень Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області до роботи в осінньо-зимовий період 2020-2021 років”. Всі приміщення підготовлені. Визначено потребу та укладено договори для забезпечення енергоносіями адміністративних приміщень.

ПРІОРИТЕТ ІІ

Ефективне адміністрування

1. Забезпечення призначення пенсій та проведення їх перерахунків у зв’язку із змінами в законодавстві та за заявами у строки, визначені законодавством

законодавство про пенсійне забезпечення

Яворська Т. П.,

Родіна О. Р.

постійно

призначення (перерахунки) пенсій з дотриманням термінів

Виконано. Протягом січня-грудня прийнято 21281 звернення на призначення пенсій; оброблено відповідно до п.5 ст.45 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” (далі — Закон) 20496 заяв; 467 заяв відповідно до п.1 ст.45, по 318 — не сплив 10-ти денний термін. Середня тривалість оброблення одного звернення -7 днів.

Прийнято 40324 звернення на перерахунки пенсій, оброблено відповідно до п.5 ст.45 Закону 39923 заяви, 399 заяв – відповідно до п.1 ст.45, по 2 – не сплив 10-ти денний термін. Середня тривалість оброблення одного звернення – 3,9 днів.

Опрацьовано 1,6 тис. заяв на призначення та 5,6 тис.заяв на перерахунки відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”.

2. Перегляд актів Головного управління з метою уніфікації процесів, спрямова-них на забезпечення виконання основних завдань, забезпечення їх відповідності чинному законодавству

необхідність підтримання розпорядчих актів Головного управління актуальному стані

Березовська І. В.

за окремим графіком

затвердження висновку за результатами перегляду актів Головного управління та нового графіку перегляду актів

Виконано. Графік перегляду на відповідність законодавству та міжнародним договорам України актів Головного управління на ІІ квартал 2020 року затверджено (службова записка від 21.04.2020 № 462/08-16), на ІІІ квартал 2020 року (службова записка від 17.07.2020 № 1933/08-16) та на IV квартал (службова записка від 20.10.2020 № 3609/08-16).

Висновок щодо відповідності законодавству та міжнародним договорам України актів Головного управління на виконання Графіку затверджено 25.06.2020 № 1581/08-16, 16.09.2020 № 2917/08-16 та 14.12.2020 № 4786/08-16.

3. Наповнення першої черги підсистеми “Правова робота” Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України (далі – ІКІС) інформацією

необхідність моніторингу стану розгляду судами справ за участю Головного управління, організації виконання рішень суду

Березовська І. В.

протягом року

забезпечено внесення необхідної інформації до підсистеми

Станом на 31.12.2020 до підсистеми “Правова робота” ІКІС внесено 12732 справи (з дня отримання програмного забезпечення — з 16.03.2020).

4. Наповнення підсистеми “Реєстр судових рішень” ІКІС (друга черга) інформацією про рішення суду, що підлягають виконанню та набрали законної сили

формування реєстру судових рішень

Родіна О.Р.,

Березовська І. В.,

Чернявська І. В.

протягом року

забезпечено внесення необхідної інформації до підсистеми, у тому числі до 1 січня 2020 року

Виконано. До підсистеми “Реєстр судових рішень”ІКІС внесено 606 рішень.

5. Здійснення контролю за додержанням вимог законодавства про доступ до інформаційних ресурсів ІТС

Закон України Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах”,

Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, затверджене постановою правління Пенсійного фонду України від 18.06.2014 №10-1

Яворська Т. П.,

Чернявська І. В.

протягом року

проведено раптові контрольні заходи щодо здійснення ідентифікованого доступу до інформаційних ресурсів

Виконано. Щомісяця проводиться аналіз щодо здійснення ідентифікованого доступу до інформаційних ресурсів відповідно до наказу від 02.09.2020 № 527 “Про організацію ідентифікованого доступу користувачів до ІТС ПФУ”.

Проведено 12 контрольних заходів.

6. Здійснення контролю за додержанням вимог положення про Реєстр застрахованих осіб при об’єднанні карток застрахованих осіб

Закон України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”,

п. 7 розділу IV Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 18.06.2014 №10-1

Яворська Т. П.,

Чернявська І. В.

.

протягом року

проведено контрольні заходи

Виконано. Проведено аналіз 18433 карток ПЕОКЗО, з яких 3584 не підлягають об’єднанню.
Приведено у відповідність та об’єднано 14849 карток ПЕОКЗО. У ІІ кварталі зазначене питання перевірено під час внутрішнього аудиту.

 

7. Підвищення рівня професійної компетентності державних службовців Головного управління відповідно до визначених потреб за професійними програмами підвищення кваліфікації, програмами тематичних постійно діючих семінарів, тематичних короткострокових семінарів, тренінгів та навчань працівників внутрішніми тренерами

здобуття професійних знань для якісного виконання посадових обов’язків

Ціповяз Н. В.

грудень

забезпечено підвищення кваліфікації державних службовців (не менше 100 % визначеної потреби)

Виконано. З початку року за загальними короткостроковими та професійними (сертифікатними) програмами підвищило кваліфікацію 1204 державних службовця (119,1 %) від визначеної потреби, пройшли онлайн навчання – 1011 (100 %). Крім того, 4 державних службовця здобули ступінь магістра за напрямком “Публічне управління та адміністрування” та 3 державних службовця пройшли навчання на базі Науково – методичного центру Пенсійного фонду України.

За програмами навчань внутрішніми тренерами пройшла навчання 1051 особа (98,0 % від фактичної кількості працівників).

Також 515 осіб у 9 управліннях пройшли навчання за актуальними питаннями роботи з підсумковою оцінкою знань.

8. Забезпечення висвітлення питань діяльності Головного управління в засобах масової інформації, на інформаційній сторінці вебпорталу Фонду, у соціальних мережах з метою підвищення поінформованості громадян

Закон України

Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації”,

Закон України “Про доступ до публічної інформації”

Аброскіна О. М.

Панасенко Т. В.,

керівники структурних підрозділів

протягом року

відсутні порушення вимог нормативно-правових та розпорядчих актів щодо строків оприлюднення інформації

Виконано. Протягом січня-грудня поточного року забезпечено 100 % висвітлення інформації з питань діяльності Головного управління. До засобів масової інформації направлено 526 листів; 1772 інформаційних матеріали оприлюднено на веб-ресурсах. Надано 92 роз’яснення на радіо, 64 телеканали 1489 раз транслювали відеоролики/ відеоінструкції, на 68 телеканалах вийшло в ефір 402 тематичних сюжети. Порушення термінів оприлюднення відсутні.

9. Забезпечення участі регіональних ЗМІ в прес-турах Пенсійного фонду України щодо запровадження нових сервісів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України

Поінформованість громадян

Аброскіна О. М.,

Панасенко Т. В.

червень

участь регіональних

ЗМІ в проведенні прес-турів

Виконано. 08 вересня поточного року в карантинних умовах пройшла прес-конференція на платформі ZOOM за участю акредитованих регіональних ЗМІ.

10. Забезпечення дотримання встановленого порядку надання публічної інформації (опрацювання, систематизація, аналіз та контроль щодо задоволення запитів)

Закон України

Про доступ до публічної інформації”

Аброскіна О. М.,

Яворська Т. П.,

Шендрик С. О.

протягом року

відсутні порушення строків та порядку розгляду запитів на інформацію

Виконано. Протягом звітного періоду до Головного управління надійшло та опрацьовано 35 запитів на публічну інформацію. Звіти щодо розгляду запитів на інформацію оприлюднено на інформаційній сторінці Головного управління 08.04.2020, 08.07.2020, 07.10.2020, 06.01.2021.

Відсутні порушення строків та порядку розгляду запитів на публічну інформацію.

ПРІОРИТЕТ ІІІ

Прозоре та відповідальне здійснення виплат

1. Забезпечення своєчасного фінансування пенсійних виплат

(з урахуванням проведених перерахунків, індексації)

Закон України “Про загальнообов’яз-кове державне пенсійне страхування”,

Закон України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осібˮ,

Закон України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиˮ

Яворська Т. П.,

Пархоменко Ю. В.,

Ізобіліна І. Л.,

Шарапова Л. М.

щомісячно з 1 по 25 число

відсутні порушення строків виплати пенсій

Виконано. Протягом 2020 року фінансування пенсій та допомог здійснювалось щомісячно з 1 по 25 число згідно календарного графіку виплат. Виплатою пенсій та грошової допомоги забезпечено 587 тис. осіб на загальну суму 23,6 млрд грн.

Порушення термінів виплати пенсій відсутні.

2. Забезпечення своєчасної виплати пенсій пенсіонерам іноземних держав, які постійно проживають в Україні

міжнародні договори з питань пенсійного забезпечення

Вєчканова Н. В.,

Ізобіліна І. Л.

протягом року

відсутні порушення строків виплати пенсій

Виконано. З початку року отримано та своєчасно виплачено пенсію призначену відповідно до законодавства Болгарії, Латвії, Литви, Естонії та Росії 158 пенсіонерам на суму 9110,3 тис.грн.

3. Підготовка та формування бюджету, кошторису та плану асигнувань Головного управління

Бюджетний кодекс України, постанова правління Пенсійного фонду України від
31.08.2009
№ 21-2 “Про затвердження Порядку розроблен-ня, затвердження та виконання бюджету Пенсійного фонду України”

(із змінами)

Аброскіна О. М.,

Ізобіліна І. Л.

в місячний термін після затвердження Кабінетом Міністрів України бюджету Пенсійного фонду України

затверджено бюджет, кошторис та план асигнувань Головного управління

Виконано. Сформовано кошторис видатків на фінансування адмініс-тративних витрат, пов’язаних з виконанням функцій, покладених на органи Пенсійного фонду України. Наказом від 21.02.2020 розглянуто та схвалено проект бюджету Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області на 2020 рік та надіслано для затвердження до Пенсійного фонду України листом від 21.02.2020 № 1500-05-01-9/4717.

4. Виконання планових показників з надходження до бюджету Пенсійного фонду України коштів, адміністрування яких здійснюють органи Пенсійного фонду України

Порядок розроблення, затвердження та виконання бюджету Пенсійного фонду України

(із змінами), затверджений постановою прав-ління Пенсійного фонду України від 31.08.2009 № 21-2 Закон України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”

Аброскіна О. М.,

Ізобіліна І. Л.

протягом року

100 % виконання плану

Виконано. З початку року до бюджету Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області надійшло 102779,4 тис.грн коштів, адміністру­вання яких здійснюють органи Пенсійного фонду України, що становить 118,1 % до плану.

5. Забезпечення стягнення переплат пенсій, витрат на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, іншої заборгованості, що підлягає стягненню

 

Аброскіна О. М.,

Яворська Т. П.,

Пархоменко Ю. В.,

Ізобіліна І. Л.,

Шарапова Л. М.,

Березовська І. В.

протягом року

зменшення заборгованості

Виконано. В рахунок погашення заборгованості з початку року надійшло 1806,1 тис. грн.

Залишок переплат пенсій зменшився на 1,9 млн.грн.

6. Моніторинг відомостей Реєстру застрахованих осіб щодо виявлення ознак використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю

Порядок обміну інформацією про відомості, що містять ознаки використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю, затверджений постановою правління Пенсійного фонду України від 29.05.2017 № 11-1

Аброскіна О. М.,

Ізобіліна І. Л.

щокварталу

інформування Державної служби України з питань праці та Державної податкової служби України про виявлені ознаки порушення законодавства про працю

Виконано. Проведено моніторинг відомостей Реєстру застрахованих осіб. Дані, що мають ознаки порушень трудових прав працівників, направлені до ГУ ДПС в Одеській області та до ГУ Держпраці в Одеській області (листи від 28.02.2020 № 1500-0508-8/5859 та № 1500-0508-8/5733, від 30.03.2020 №1500-0508-8/13422 та №1500-0508-8/13421, від 29.04.2020 №1500-0508-8/20821 та № 1500-0508-8/20807, від 29.05.2020 № 1500-0508-8/31810 та № 1500-0508-8/31808, від 30.06.2020 № 1500-0508-8/41562 та № 1500-0508-8/41560, від 29.07.2020 № 1500-0508-8/51691 та № 1500-0508-8/51680 від 31.08.2020 № 1500-0508-8/61491 та №1500-0508-8/61501, від 29.09.2020 № 1500-0508-8/72124 та № 1500-0508-8/72120, від 29.10.2020 № 1500-0508-8/83848 та № 1500-0508-8/83840, від 27.11.2020 № 1500-0503-8/94282 та № 1500-0503-8/94504 та від 29.12.2020 №1500-0505-8/108321 та №1500-0505-8/108319).

7. Здійснення автоматизованої перевірки даних, які використовуються при призначенні пенсій, з даними, що обробляються в Реєс-трі застрахованих осіб

необхідність контролю достовірності інформації для призначення пенсій

Яворська Т. П.,

Родіна О. Р.,

Чернявська І. В.

вересень

періодично (не рідше ніж раз на місяць) верифіковано дані

Виконано. На підставі листа Пенсійного фонду України від 07.10.2020 № 2800-0502-9/33666 запроваджено автоматизовану перевірку даних (не рідше ніж раз на місяць). Для відпрацювання рекомендацій відповідальним особам надано доступ підсистеми Реєстр застрахованих осіб в частині обробка рекомендацій Міністерства фінансів.

За рекомендаціями Мінфіна опрацьовано 18571 справу або 100 %.

8. Здійснення моніторингу та узагальнення результатів судової практики у справах за участю органів Пенсійного фонду України

необхідність урахування правових висновків судів при застосуванні пенсійного законодавства, обґрунтуванні правової позиції в суді

Березовська І. В.

протягом року

відсутність застосованих заходів процесуального примусу за зловживання процесуальними правами,

підготовлено не менше двох оглядів судової практики на рік

Станом на 01.01.2021 відсутні застосовані заходи процесуального примусу за зловживання процесуальними правами. Огляди судової практики, які описані у листах ПФУ від 28.02.2020 № 2800-0603-9/6643, від 31.03.2020 № 2800-0603-9/10282, від 16.04.2020 № 2800-0603-9/12379, від 01.06.2020 № 2800-0603-9/17789, від 22.06.2020 № 1551/08-16, від 14.08.2020 № 2800-0603-9/25959, від 17.09.2020 № 2937/08-16 та від 02.10.2020 № 2800-0603-9/33105, доведені до працівників юридичної служби через підсистему “Документообіг”.

9. Забезпечення контролю за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду України організаціями, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та в установах, у яких особи перебувають на повному державному утриманні

Закон України

Про загально-обов’язкове державне пенсійне страхування”

Аброскіна О. М.,

Габатель О. Є.

за окремими графіками

перевірено всі організації, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та установи, у яких особи перебувають на повному державному утриманні

Виконано. Протягом 2020 року заплановано та проведено 61 перевірку цільового використання коштів Пенсійного фонду України установами (закладами), де особи перебувають на повному державному утриманні.

Проведено 48 перевірок банківських установ. Дві банківські установи відмовили у проведені перевірок.

Проведено 51 перевірку об’єктів поштового зв’язку.

10. Проведення перевірок суб’єктів системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування відповідно до річного плану перевірок суб’єктів господарювання

Закон України

Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності”

Аброскіна О. М.,

Габатель О. Є.

відповідно до строків річного плану перевірок суб’єктів господарювання

складено акти за результатами проведення планових перевірок та внесено відомості про результати перевірок до пілотного модулю інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю)

Виконано. Заплановано 124 планові перевірки, проведено 23 перевірки. На підставі Закону України № 530-IX від 17.03.2020 101 страхувальник не підлягає перевірці.

До інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду внесено матеріали по 1232 позаплановим перевіркам та 124 плановим перевіркам.

11. Складання річного плану перевірок суб’єктів господарювання на наступний плановий період

Закон України

Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності”

Аброскіна О. М.,

Габатель О. Є.

до

15 жовтня

забезпечено внесення інформації про суб’єктів господарювання до пілотного модулю інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду

Виконано. До ПФУ направлено перелік суб’єктів господарювання листом від 16.09.2020 № 1500-1001-9/67436 про включення в план на 2021 рік.

План на 2021 рік внесено до інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду.

12. Здійснення внутрішнього аудиту відповідно до зведеного операційного плану проведення внутрішніх аудитів Пенсійного фонду України на 2020 рік та проведення інших контрольних заходів за напрямками діяльності

необхідність попередження та усунення недоліків в організації роботи Головного управління

Омелькова Т. О.,

керівники структурних підрозділів

згідно з окремими планами

проведено контрольні заходи

Виконано. У 2020 році проведено чотири, передбачені зведеним операційним планом діяльності з внутрішнього аудиту на 2020 рік внутрішні аудити. Об’єкти внутрішніх аудитів: прийом та обслуговування громадян; стан наповнення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, надання ідентифікованого доступу до ресурсів інформаційно – телекомунікаційної системи; організація роботи по надходженню власних коштів до бюджету Пенсійного фонду України, скорочення обсягів заборгованості; правильність та своєчасність призначення (перерахунку) пенсій та виплати пенсій.

Проведено 14 контрольних заходів відповідно до затвердженого графіку.

13. Забезпечення моніторингу результатів внутрішніх аудитів та інших контрольних заходів, здійснених в Головному управлінні, та стану впровадження рекомендацій

здійснення оцінки стану реалізації результатів внутрішніх аудитів та інших контрольних заходів територіальними управліннями

Омелькова Т. О., керівники структурних підрозділів

щокварталу до 15 числа місяця, наступного за звітним кварталом

узагальнено і підготовлено висновки щодо стану реалізації внутрішніх аудитів і інших контрольних заходів

Виконано. За 2020 рік проведено аналіз інформацій структурних підрозділів Головного управління про стан виконання рекомендацій за результатами проведених внутрішніх аудитів.

За результатами проведеного моніторингу знято з контролю накази Головного управління від 23.10.2019 № 455, від 03.12.2019 № 523, від 27.03.2020 № 168, 24.06.2020 № 340, 30.10.2020 698, як виконані та продовжено термін виконання наказу від 27.08.2020 № 502.

Забезпечено моніторинг усунення порушень по чотирнадцятьох контрольних заходах.

14. Реалізація завдань та заходів, визначених Антикорупційною програмою Пенсійного фонду України та його органів на

2019 – 2020 роки

Закон України “Про запобігання корупціїˮ

Резніченко І. А.,

керівники структурних підрозділів

протягом року,

контроль щокварталу до 10 числа місяця, наступного за звітним кварталом

100 % виконання заходів та завдань визначених Антикорупційною програмою Пенсійного фонду України та його органів на

2019 – 2020 роки

Виконано. Забезпечено 100 % виконання заходів та завдань визначених Антикорупційною програмою Пенсійного фонду України та його органів на 2019 – 2020 роки, про що повідомлено Пенсійний фонд України листами від 11.01.2020 № 1500-13-9/34, від 10.04.2020 № 1500-0801-9/16239, від 10.07.2020 № 1500-13-9/45968, від 06.01.2021 № 1500-13-9/1105.

background Layer 1