Пропустити навігацію

Виплата недоотриманої пенсії та допомоги на поховання

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1279 “Деякі питання організації виплати пенсій та грошової допомоги”, виплати допомоги на поховання та недоотриманої у зв’язку зі смертю одержувача пенсії, органами Пенсійного фонду України з 1 квітня 2021 року здійснюються виключно через уповноважені банки.

Для виплати допомоги на поховання особа, яка здійснила поховання, подає до будь-якого органу Пенсійного фонду, незалежно від того, де перебував померлий пенсіонер на обліку, відповідну заяву та додає наступні документи:

документ, що посвідчує особу заявника;

свідоцтво про смерть;

витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання або довідку про смерть пенсіонера;

номер банківського рахунку;

свідоцтво про смерть або інший документ, що підтверджує факт смерті, виданий компетентним органом іноземної держави (подається у разі реєстрації смерті за межами України).

Для виплати недоотриманої пенсії померлого пенсіонера, члени сім’ї померлого пенсіонера, які звертаються протягом 6 місяців з дати смерті померлого пенсіонера, звертаються до органу Пенсійного фонду України, де перебував на обліку померлий пенсіонер, та надають :

документ, що посвідчує особу заявника;

свідоцтво про смерть;

номер банківського рахунку;

документи, які підтверджують родинні стосунки (паспорт де зазначено, що місце реєстрації заявника збігається з реєстрацією померлого або довідка про місце реєстрації, яка надається до ID паспорту).

Для виплати недоотриманої пенсії, яка ввійшла до складу спадщини надається:

документ, що посвідчує особу заявника;

свідоцтво про смерть;

свідоцтво про право на спадщину;

номер банківського рахунку.

Додатково повідомляємо: заявники, які згідно з паспортом зареєстровані на тимчасово окупованих територіях, надають власну довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

background Layer 1