Пропустити навігацію

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (20.11.2024)

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області, 65012, м. Одеса, вул. Канатна, 83, код ЄДРПОУ 20987385.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

Послуги з заправки, відновлення картриджів та ремонту принтерів згідно ДК 021:2015 код 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:

Відкриті торги з особливостями.

Ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-11-19-018507-a

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 250 000,00  грн з ПДВ.

Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами).

При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торговельних майданчиках, в електронній системі закупівель “Prozorro”, ВІ Prozorro.

Закупівля здійснюється за рахунок коштів Пенсійного фонду України.

КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

 

Обґрунтування технічних характеристик:

Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до потреб Замовника та з урахуванням норм і стандартів для зазначеного предмету закупівлі.

Кількість послуг: 752 послуга

Строк надання послуг: 26 грудня 2024

Послуги надаються на основі заявки Замовника по телефону від сервісних центрів Замовника виключно в сервісному центру Виконавця партіями від 5-ти штук.

При передачі на заправку Замовник разом з картриджем обов’язково поставляє останню тестову сторінку, надруковану з використанням цього картриджа.

Термін надання послуг повинен становити не більше 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання картриджів.

Періодичність надання послуг: постійно, по мірі необхідності (згідно заявок Замовника)

Заправляти чи відновлювати картридж визначає відповідальний спеціаліст Виконавця. У разі якщо картридж не підлягає подальшій заправці (відновленню) – він повертається Замовникові разом із відповідним актом.

Послуги надаються на основі заявки Замовника по телефону від сервісних центрів Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області, які знаходяться за адресами:

м. Одеса, вул. Балківська, 35;

м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, 42;

м. Одеса, вул. Івана Франка, 55;

м. Одеса, вул. сім’ї Глодан 4а;

м. Одеса, вул. Канатна, 83;

м. Одеса, вул. Мала Арнаутська, 47;

м. Одеса, вул. Мала Арнаутська, 49;

м. Одеса, вул. Прохоровська, 3;

м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, 95;

м. Одеса, пров. Світлий, 8;

м. Одеса, пр-т. князя Володимира Великого, 125;

Одеська область, м. Арциз, вул. Соборна, 27б;

Одеська область, м. Балта, вул. Шевченка, 19;

Одеська область, м. Березівка, вул. М. Грушевського, 1;

Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Єврейська, 28;

Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Івана Франка, 10;

Одеська область, м. Кілія, вул. Миру, 65;

Одеська область, м. Подільськ, вул. Шкільна, 2б;

Одеська область, м. Роздільна, вул. Незалежності, 7;

Одеська область, м. Татарбунари, вул. Лесі Українки, 14;

Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Хантадзе, 8-а;

Одеська область, с-ще. Велика Михайлівка, вул .Олексія Алтуніна 43;

Одеська область, с-ще Доброслав, вул. Центральна, 33;

Одеська область, с-ще Любашівка, вул. Мирна, 37а;

Одеська область, с-ще.Сарата, вул. Захисників України,17;

Одеська область, с-ще Ширяєве, вул. Соборна, 82.

Вимоги до складу послуг по заправці та відновленню картриджів:

1. Склад послуг по заправці картриджа:

    • повне розбирання картриджа;
    • видалення з картриджу залишків тонеру та бруду;
    • повне очищення бункеру відпрацьованого тонера;
    • заповнення бункера картриджа новим, якісним, повністю сумісним тонером у об’ємі та масі заповнення тонера в картриджі у порівнянні з новим оригінальним картриджем, відповідно стандартам виробника картриджа вказаної моделі;
    • змащування контактів;
    • заміна малоресурсних деталей (за потребою);
    • складання картриджа;
    • упаковка картриджа у світлозахисну упаковку;
    • доставка пустих картриджів від Замовника до Виконавця, а також заправлених картриджів від Виконавця до Замовника.

2. Склад послуг по відновленню картриджів:

    • повне розбирання картриджа;
    • видалення з картриджу залишків тонеру та бруду;
    • заповнення бункера картриджа новим, якісним, повністю сумісним тонером у об’ємі та масі заповнення тонера в картриджі у порівнянні з новим оригінальним картриджем, відповідно стандартам виробника картриджа вказаної моделі;
    • заміна дозуючого леза (за потребою);
    • заміна леза очищення фотобарабана (за потребою);
    • заміна фотобарабана (за потребою);
    • заміна валу заряду (за потребою);
    • заміна магнітного вала (за потребою);
    • заміна елементів корпусу картриджа при їх зносі;
    • встановлення нового чіпа або його перепрограмування, при його наявності на картриджі;
    • змащування контактів;
    • складання картриджа;
    • упаковка картриджа у світлозахисну упаковку ;
    • доставка пустих картриджів від Замовника до Виконавця, а також відновлених картриджів від Виконавця до Замовника.

У разі виявлення несправності картриджа Виконавець повинен повернути його з висновком фахівця із заправки (додається документ за формою Виконавця, що свідчить про те, що картридж не підлягає заправці з вказівкою на причину). Оплата відносно тих картриджів, що не підлягають заправці, не виконується. Заправка та відновлення картриджів здійснюється високоякісними витратними матеріалами: оригінальним (сумісним) для даного типу картриджу тонером, відновлення – з використанням оригінальних (сумісних) для даного типу картриджу витратних матеріалів та запчастин. Картридж після заправки або відновлення повинен відпрацювати заявлений виробником картриджів ресурс без погіршення якості друку (не допускається ефекту брудного/сірого листа, фону, регулярних сторонніх слідів, різної інтенсивності кольору друку, і т.п.). Картридж після заправки або відновлення повинен бути чистим, передаватися у світлозахисній упаковці. Упаковка картриджа повинна забезпечувати захист картриджа від механічних і фізичних впливів при зберіганні і транспортуванні, всередині упаковки повинні бути відсутніми залишки тонеру. Упаковка маркується стікерами, які дозволяють ідентифікувати модель картриджа. Відновлений картридж має відпрацювати не менш ніж 3 (три) заправки.

У разі виявлення недоліків Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок протягом 2-х робочих днів.

Вимоги до складу послуг по ремонту принтерів.

Ремонт принтерiв здiйснюсться в кiлькостi вiд одного i бiльше в залежностi вiд поточних потреб Замовника в cepвісному центрі Виконавця. Всі транспортні та інші витрати під час виконання послуг здійснюються за рахунок Виконавця. Видача i приймання принтерiв, щодо яких надаються Послуги, вiд Замовника до Виконавця та у зворотному напрямку здiйснюються за мiсцем знаходження Замовника на умовах пiдписання вiдповiдальними особами 2-х (лвох) примiрникiв Акту приймання-передачi товарно-матерiальних цiнностей (ТМЦ). В залежностi вiд несправностей ремонт принтерiв включає:

  • ремонт вузла термозакріплення: профiлактика обладнання, чистка та змазування вузла закрiплення, замiна термоплiвки на нову;
  • вiдновлення блоку фотобарабану: чистка блоку фотобарабану вiд залишкового тонеру, змазування рухомих і обертових механiзмiв, чистка, а при необхiдностi замiна ролика первинного заряду (коронатора заряду), замiна фотобарабана та очисного ножа фотобарабана новими;
  • ремонт вузла подачі паперу, ремонт пічки (плівка та гума), ремонт вузла термозакріплення;
  • ремонт вузла термозакріплення з заміною пічки;
  • замiну роликiв та сепаратора на нові ролики та сепаратори (ролик чи площадка) пiдбору паперу;
  • ремонт пристроiв, вузлiв, блокiв та замiна (у раз необхiдностi) комплектуючих, котрі мають обмежений ресурс використання, або у випадках зупинки та неякiсної роботи технiки;
  • комплекснi перевiрки пiсля проведення ремонту технiки.

Принтери пiсля ремонту повиннi бути чистими, працювати якiсно, без зайвих звукiв, а вci замiненi запчастини, придбанi i встановленнi Виконавцем, повиннi вiдпрацювати ресурс, рекомендований заводом-виробником. Послуги з pемонту принтерiв надаються протягом 10 (десяти) робочих днiв з моменту передачi технiки для надання Послуг Виконавцю. У випадку неможливостi визначення терміну надання Послуг у зв’язку з їх особливою складнiстю або вiлсутнiстю запасних частин, комплектуючих та матерiалiв у Виконавця, необхiдних для ix виконання, дата надання Послуг визначасться додатково за домовленiстю Сторін шляхом письмового листування, що здiйснюсться на адреси, зазначенi в Договорі. У разi виявлення недолiкiв Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок протягом 3-х робочих днiв. Витратні матеріали та запчастини, які використовуватимуться при наданні послуг, повинні бути новими, не перебувати під забороною відчуження, арештом, не бути предметом застави, а також не бути предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством, щодо походження товарів з країн стосовно яких діє Закон України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII та тимчасово окупованих територій.

background Layer 1