Пропустити навігацію

РІШЕННЯ колегії при начальнику Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області № 2-1 від 24 квітня 2019 року

РІШЕННЯ

колегії при начальнику Головного управління

Пенсійного фонду України в Полтавській області

№ 2-1 від 24 квітня 2019 року

 

 

Про стан реалізації органами Пенсійного фонду області заходів,

спрямованих на підвищення якості обслуговування громадян

 

На виконання Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2016 р. № 672, в органах Пенсійного фонду області здійснюється комплекс заходів, спрямований на впровадження єдиних стандартів обслуговування громадян, забезпечення доступності при наданні послуг.

В системі організації прийому громадян за принципом “єдиного вікна” в органах Фонду області створено 31 підрозділ обслуговування громадян. Наразі у відділах обслуговування за штатним розписом після завершення процесу реорганізації передбачена робота 146 спеціалістів.

Прийом здійснюється щоденно, протягом дня, незалежно від адреси проживання пенсіонера (дільниці обслуговування).

З початку року відділами обслуговування громадян надано близько
142 тис. послуг, в т.ч. з питань подання документів для призначення та перерахунку пенсій — 12,5 тис., отримання консультації – 47 тис., здійснення попередньої правової оцінки документів — 3,3 тис., отримання допомоги у витребуванні документів — 1,2 тис., оформлення анкети для виготовлення пенсійного посвідчення — 4,7 тис., оформлення документів для виготовлення ЕПП — 1 тис., отримання ОК-5, ОК-7 – 19 тис., отримання документів для виплати допомоги на поховання 5,5 тис. осіб.

Важливим елементом якісного та ефективного обслуговування громадян є створення належних матеріально-технічних умов прийому.

З метою належного впровадження Стандартів обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України Головним управлінням Пенсійного фонду України в Полтавській області наказом № 68 від 01.02.2019 створено комісію з впровадження стандартів обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України Полтавської області, яка визначила першочергові об’єкти ремонту та закупівлі для поліпшення умов обслуговування громадян, на які спрямовані кошти.

Зокрема кошти, на загальну суму 1,51 млн. грн., передбачені на поточний та капітальний ремонти, придбання меблів, облаштування пандусів, облаштування інфраструктури для забезпечення інклюзії, оновлення стендів.

З метою здійснення контролю за впровадженням стандартів обслуговування громадян розроблені відповідні паспорти підрозділів обслуговування громадян з урахуванням норм постанови правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 № 13-1.

Враховуючи вищенаведене колегія Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Інформацію начальника управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області Проходовського В.І. про стан реалізації органами Пенсійного фонду області заходів, спрямованих на підвищення якості обслуговування громадян взяти до відома.
  2. Начальнику управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області
    Проходовському В.І. забезпечити навчання підрозділів обслуговування громадян.
  3. Начальникам об’єднаних управлінь:

3.1.  Здійснити до 15.05.2019 закупівлі визначеного обладнання.

3.2.  Продовжувати реалізацію Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року, в т. ч. щодо розширення мережі віддалених робочих місць спеціалістів Фонду в територіальних громадах, центрах надання адміністративних послуг, “Прозорих офісах”, агентських пунктах, соціальних та медичних установах.

3.3.  Забезпечити проведення роз’яснювальної роботи щодо змін у порядку прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів  Пенсійного фонду України, в межах реалізації Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2016 р. № 672.

  1. Контроль за виконанням рішення колегії покласти на першого заступника начальника Головного управління Носенка В.М..

 

 

 

 

 

Начальник

Головного управління                                                           В. ТАРАТОРІН

background Layer 1