Про напрямки наближення пенсійних послуг до громадян
Фахівці Горішньоплавнівського відділу обслуговування громадян Кременчуцького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Полтавської області 12 червня п.р. провели семінар — навчання для мешканців, які обслуговуються у відділенні територіального центру соціального обслуговування “Калина” щодо покращення якості та оперативності обслуговування громадян.
Близько 20 осіб прийшли ознайомитися з дистанційними формами обслуговування, які запровадженні у Фонді. Лекція супроводжувалася презентацією та наочними матеріалами про переваги користування та реєстрацію на ВЕБ-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Йшлося також про відправку за домовленістю з пенсіонером СМС-повідомлень.
Наприкінці зустрічі спеціалісти всім бажаючим надали консультації та роз’яснення з пенсійних питань.