Пропустити навігацію

Про ситуацію в галузі пенсійного забезпечення у вересні

У вересні продовжувалася робота по покращенню умов обслуговування громадян, впровадженню новітніх інформаційних технологій, забезпеченню фінансовими ресурсами солідарної системи пенсійного страхування, призначенню, перерахунках і виплаті пенсій.

Фінансування пенсій і субсидій упродовж місяця здійснювалося за графіками і завершилося 25 вересня. У цілому профінансовано близько
1 млрд. 308,3 млн. грн. для 433,1 тис. підопічних Пенсійного фонду. Крім того, спрямовано 6,2 млн.грн. на житлові субсидії майже для 30,3 тис. осіб.

Як свідчить аналіз, проведений у Головному управлінні, через негативні демографічні фактори кількість громадян пенсійного віку скоротилася на Полтавщині з початку року на 4,5 тис. При цьому на 7,3 тис. збільшилось число отримувачів пенсій через банківські рахунки. Отже, очевидно, що люди віддають перевагу більш сучасному способу обслуговування. На сьогодні вже 280,4 тис. пенсіонерів, тобто майже 65% від загальної чисельності, одержують пенсійні виплати в банках, що дозволило з початку року заощадити
68,7 млн. грн бюджетних коштів.

У нинішньому місяці в Головному управлінні розпочав роботу Центр ретроконверсії – спеціальний структурний підрозділ, метою якого є переведення в електронну форму наявних в області паперових пенсійних справ. Загальна кількість таких справ становить нині майже 409 тис. Першочергово заплановано відсканувати понад 118 тис. справ пільгових категорій отримувачів. Наразі для функціонування підрозділу виділене окреме приміщення, створено відокремлену локальну мережу, налаштовано відповідне програмне забезпечення на сервері та робочих станціях.

Функціонування електронних пенсійних справ дозволить:

– забезпечити пенсіонерам доступ до матеріалів своєї пенсійної справи в будь-якому сервісному центрі чи на віддаленому робочому місці (точці обслуговування) Пенсійного фонду України, або через мережу Інтернет з використанням засобів вебпорталу електронних послуг Фонду;

– створити можливість для надання послуг незалежно від місця проживання;

– використати вивільнені приміщення органів Пенсійного фонду України, які сьогодні виділені для зберігання архіву пенсійних справ, для поліпшення умов обслуговування громадян;

– забезпечити наскрізний автоматизований контроль актуальності та достовірності документів, на підставі яких виплачуються пенсійні кошти.

Триває робота щодо покращення умов обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду, продовжується співпраця з об’єднаними територіальними громадами щодо облаштування віддалених робочих місць, де спеціалісти Фонду надають послуги мешканцям громад.

На даний час поза межами територіальних управлінь Фонду обладнано 24 віддалених робочих місця, де спеціалістами органів Пенсійного фонду України надано понад 6680 послуг, у т. ч. надання консультацій, роз’яснень щодо застосування законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення, про права та обов’язки платників єдиного соціального внеску та застрахованих осіб; прийом замовлень на видачу довідок про розмір пенсії тощо.

За зверненнями на “гарячу” телефонну лінію Головного управління протягом трьох кварталів 2019 року надано 962 консультації.

background Layer 1