Пропустити навігацію

Підсумки роботи із запитами на інформацію в органах Пенсійного фонду України Полтавської області за 2017 рік

10 сiчня 2018

Аналіз щодо своєчасності і повноти надання відповідей на інформаційні запити, проведений у Головному управлінні, свідчить, що протягом року органами Фонду області отримано 544 інформаційних запити, з яких 525 – Головним управлінням.
За типом надходження запити можна розподілити таким чином:
– поштою – 117;
– під час особистого прийому – 407;
– електронною поштою – 18;
– факсом – 2.
За категорією запитувачів найбільше запитів отримано від фізичних осіб (509). Причому переважна кількість запитів, що надійшли до Головного управління, – від пенсіонерів органів внутрішніх справ, які прагнуть одержати копії документів про перерахунки їх пенсій для подальшого звернення до судових інстанцій.
Від юридичних осіб надійшло 17 запитів, від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 6, від органів виконавчої влади як розпорядника інформації – 11 та один запит від представників ЗМІ.
Переважна більшість запитувачів зверталася з проханням надати інформацію щодо роз’яснення норм пенсійного законодавства. За кількістю найбільше запитів надійшло до Головного управління (525), решта – до Полтавського (9), Кременчуцького (5), Решетилівського (2) та по одному запиту – до Лохвицького, Гадацького, Гребінківського об’єднаних управлінь Пенсійного фонду.
За класифікацією змісту запитів, що надійшли до органів Пенсійного фонду області, дописувачів найбільше цікавили питання щодо соціального захисту та пенсійного забезпечення (525, або 96,5% загальної кількості).
Всі запити розглянуті в межах компетенції органів Пенсійного фонду і опрацьовані у встановлений чинним законодавством строк.

background Layer 1