Працюємо над підвищенням якості обслуговування громадян
Обслуговування громадян в органах Фонду нині перебуває в зоні особливої уваги. Вчора, 16 грудня, під керівництвом начальника управління обслуговування громадян Головного управління Володимира Проходовського відбулася селекторна нарада з керівниками профільних структурних підрозділів в містах і районах області, на якій розглядалися окремі питання щодо організації роботи та естетичного оформлення сервісних центрів Фонду, були надані конкретні рекомендації щодо підвищення якості прийому документів для призначення і перерахунку пенсій, а також для підтвердження пільгового стажу.
17 грудня Володимир Проходовський ознайомив журналістів телеканалу «Полтавське громадське телебачення» з особливостями роботи електронного сервісу Фонду «Пенсійний калькулятор», наочно представив схему розрахунку пенсії на підставі даних про страховий стаж та заробітну плату.