Пропустити навігацію

Засідання колегії: зміцнення технічної бази, додержання вимог пенсійного законодавства, звернення і виконавська дисципліна

На засіданні колегії Головного управління, яке відбулося 18 грудня у селекторному форматі, розглядалися підсумки роботи галузі з окремих питань. В обласному ефірі до засідання приєдналися цього разу більше сотні фахівців Фонду області.

Перш за все йшлося про те, як відбувається зміцнення та модернізація інформаційних ресурсів і технічної бази органів Фонду області. Керівник профільного структурного підрозділу Сергій Гаврилко повідомив, що у рамках запровадження новітніх інформаційних технологій для установ Пенсійного фонду області лише протягом минулого року придбано майже три сотні сучасної комп’ютерної та оргтехніки на загальну суму близько 4 млн грн.

– Зважаючи на те, що у числі запланованих на наступний рік завдань – переведення більшості послуг, пов’язаних з наданням пенсійного забезпечення і соціального страхування, в електронний формат, необхідно підвищувати ефективність управління інформаційними ресурсами, – наголосив Сергій Гаврилко.

Про результати перевірок органами праці та соціального захисту населення доповіла начальник управління застосування пенсійного законодавства Ірина Товстоножко. Вона відзначила, що працівники органів Фонду області під час призначення, перерахунку та виплати пенсій демонструють високий професійний рівень, адже контролюючі органи у цьому році виявили незначні порушення – переплати пенсій встановлено в одному випадку на загальну суму 4,95 грн, а недоплати – у двох випадках на загальну суму 12,07 грн.

На колегії також обговорили результати роботи зі зверненнями громадян та схвалили план роботи Головного управління на 2020 рік.1 7 e1576671425382 - Засідання колегії: зміцнення технічної бази, додержання вимог пенсійного законодавства, звернення  і виконавська дисципліна2 5 e1576671457555 - Засідання колегії: зміцнення технічної бази, додержання вимог пенсійного законодавства, звернення  і виконавська дисципліна

        

background Layer 1