Пропустити навігацію

РІШЕННЯ колегії при начальнику Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області №5-1 від 18 грудня 2019 року

Про зміцнення та модернізацію інформаційних ресурсів
і технічної бази органів Фонду області
та підвищення ефективності системи управління

В органах Пенсійного фонду області протягом 2019 року продовжувалася модернізація інформаційних ресурсів, зміцнення технічної бази та вживалися заходи щодо підвищення ефективності системи управління інформаційними потоками.

З метою організації прийому громадян на віддалених робочих місцях придбано 20 ноутбуків та 50 ключів посиленого захисту для доступу до підсистем Пенсійного фонду через Інтернет. Завдяки цьому фахівці підрозділів з обслуговування громадян, які уклали угоди про співпрацю з територіальними громадами, можуть здійснювати виїзні прийоми та виконувати належні функції.

У нинішньому році в Головному управлінні розпочав роботу центр ретроконверсії, метою якого є переведення в електронну форму наявних в області паперових пенсійних справ. Для функціонування підрозділу виділене окреме приміщення, створено відокремлену локальну мережу, налаштовано відповідне програмне забезпечення на сервері та робочих станціях, придбано 7 книжкових сканерів та 35 одиниць комп’ютерної техніки. З 409 тисяч пенсійних справ, які необхідно завантажити до центрального сервера, на середину грудня оцифровано понад 6,5 тисяч.

В області продовжується видача електронних пенсійних посвідчень, які є одночасно платіжною карткою та містять кваліфікований електронний підпис. На 1 грудня 2019 року оформлено 12,5 тис. електронних пенсійних посвідчень усім категоріям пенсіонерів.

За 11 місяців 2019 року органами Фонду області видано 124,3 тис. довідок ОК-5 та ОК-7 з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Завдяки постійним комунікаціям, що здійснюють працівники пенсійних установ, протягом року загальна кількість користувачів вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України збільшилася майже на 4 тисячі і досягла 40,8 тис. осіб. Як свідчать статистичні дані, дистанційно надано понад 600 відповідей на звернення, прийнято 21 заяву для призначення пенсії «в один дотик» і 2 запити щодо підготовки документів в паперовому вигляді, оформлено 897 анкет про зміну даних в реєстрі застрахованих осіб, отримано згоду на смс-інформування від 7,5 тис. осіб.

У рамках зміцнення та модернізації технічної бази органів Фонду до фронт- та бек-офісів цього року спрямовано 152 персональних комп’ютери та 50 моніторів. Понад 700 співробітників цих підрозділів одержали ключі електронного цифрового підпису. Враховуючи нагальні потреби фахівців сервісних центрів, розподілено 51 планшетний сканер, 37 сканерів QR-кодів. Для впровадження системи електронного документообігу в органах Фонду області придбано 2 потокових сканери.

На виконання доручень Пенсійного фонду України та з метою забезпечення актуальності інформації, яка міститься в Реєстрі застрахованих осіб, проводяться у відповідність дані в персональних електронних облікових картках застрахованих осіб.

За останніми даними Державної податкової служби України, по 13,3 тис. записах для аналізу та об’єднання карток застрахованих осіб проаналізовано 80% записів, з них 30% карток застрахованих осіб об’єднано та визначено 15% карток, які не підлягають об’єднанню. При цьому відділом супроводження інформаційних систем та електронних реєстрів №2 (м. Полтава) проаналізовано 100% записів, а відділами супроводження інформаційних систем та електронних реєстрів № 3, 4, 5 (м. Кременчук, Лубни, Миргород) проаналізовано, в середньому, близько 70% записів.

Профільними підрозділами органів Фонду опрацьовуються записи щодо застрахованих осіб, у яких за результатами звірки з органами ДФС реквізит «прізвище, ім’я та по батькові особи» не відповідає інформації, наявній в реєстрі застрахованих осіб (26,1 тис. записів). На 12.12.2019 опрацьовано 50% таких записів. При цьому найбільшої активізації роботи потребує відділ супроводження інформаційних систем та електронних реєстрів №4 (м. Лубни), де опрацьовано 33% записів.

У найближчій перспективі напрямками модернізації технічних ресурсів органів Фонду області є впровадження системи електронної черги у сервісних центрах, створення системи накопичення записів камер відеоспостереження та запровадження агента працездатності підсистем на всіх інформаційних майданчиках.

Виходячи із вищевикладеного, колегія

 

ВИРІШИЛА:

1. Інформацію про стан виконання заходів щодо зміцнення та модернізації інформаційних ресурсів і технічної бази органів Фонду області, а також підвищення системи управління в органах Пенсійного фонду області взяти до відома.

2. Начальнику управління інформаційних систем та електронних реєстрів Гаврилко С.М., начальнику управління обслуговування громадян Проходовському В.І., начальнику управління застосування пенсійного забезпечення Товстоножко І.В. та начальнику управління адміністративного забезпечення Штаньку О.В. Головного управління:

2.1. Вжити організаційних заходів, спрямованих на подальшу актуалізацію даних реєстру застрахованих осіб шляхом постійного та якісного опрацювання верифікаційних даних, наданих Пенсійним фондом України, відповідно до затверджених протоколів обміну даними з іншими органами виконавчої влади та соціальними фондами.

2.2. Сприяти підвищенню рівня системи управління якістю обслуговування та забезпечити впровадження інструментів для моніторингу за функціональними процесами, пов’язаними з організацією прийому та обслуговування громадян із визначенням точок контролю технологічних операцій.

2.3. Забезпечити використання механізмів, пов’язаних з автоматизацією процесів обробки інформації для обслуговування осіб на віддалених робочих місцях;

2.3. Здійснити організаційні заходи технологічного характеру щодо організації впровадження внутрішнього електронного документообігу та організувати доступ і роботу користувачів до підсистеми ведення зовнішнього документообігу органів виконавчої влади.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступників начальника Головного управління згідно з розподілом обов’язків.

Начальник
Головного управління                                                       В. ТАРАТОРІН

background Layer 1