Пропустити навігацію

РІШЕННЯ колегії при начальнику Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області №5-3 від 18 грудня 2019 року

Про стан роботи зі зверненням громадян
та виконання заходів щодо зміцнення
виконавської дисципліни

 

Протягом 2019 року в органах Пенсійного фонду області забезпечувалася реалізація конституційних прав громадян на звернення та вживалися заходи по зміцненню виконавської дисципліни.

Як свідчить аналіз, з початку року до органів Фонду звернулось 14707 осіб, що на 8% більше, ніж за аналогічний період минулого року (13621).

Активізація звернень спостерігалася після проведення перерахунків пенсій з 01.03.2019 та 01.07.2019 і була пов’язана із необхідністю уточнення правильності нарахування та роз’яснення механізму перерахунку. Також значна кількість звернень стосувалась перерахунку пенсій особам з інвалідністю згідно із Законом України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”.

На особистих та виїзних прийомах керівництвом Фонду області прийнято 7938 осіб, що становить 54% від загальної кількості усіх звернень.

Протягом звітного періоду Головним управлінням забезпечено розгляд 2598 звернень до Урядової телефонної «гарячої» лінії, що на 36,7% більше, ніж за аналогічний період минулого року (1901). Всі звернення оперативно розглянуті, заявники отримали вичерпні письмові відповіді.

З метою зменшення кількості звернень громадян та попередження повторних випадків в органах Фонду області постійно діють «гарячі» телефонні лінії, проводяться особисті прийоми, в ході яких надається інформаційна, правова, консультативно-роз’яснювальна допомога з вирішення нагальних питань заявників. Упродовж січня-листопада більше 413 тис. осіб одержали консультаційні послуги в ході особистих прийомів та понад 19 тис. осіб – у телефонному режимі.

На 30.11.2019 у Головному управлінні в опрацюванні знаходилось 48 документів без порушення терміну їх виконання. Забезпечено направлення додаткових запитів до різних організацій та установ для отримання інформації та остаточного їх опрацювання. З метою більш повного надання роз’яснень 59 запитів передані за належністю.

За 11 місяців поточного року опрацьовано та знято з контролю 7605 письмових звернень. Всі звернення та документи розглянуті своєчасно, без порушення встановлених законодавством термінів.

У ході реалізації заходів щодо зміцнення виконавської дисципліни в області проведено повну реалізацію актів та доручень Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Пенсійного фонду України, забезпечено відповідні надходження до бюджету Пенсійного фонду та своєчасну виплату всіх видів пенсій.

З початку року до Головного управління, до якого з квітня належать і віддалені робочі місця, надійшло 206 тисяч 270 документів. Структурні підрозділи Головного управління направили 187,5 тис. інформацій різним установам, підприємствам та заявникам.

У порівнянні з аналогічним періодом 2018 року документообіг Головного управління збільшився більше, ніж у 4 рази. Це пов’язано із активізацією листування пенсіонерів із судовими органами різних рівнів, збільшенням кількості запитів на проведення перевірок щодо обґрунтованості поданих документів для призначення пенсій, а також зростанням кількості запитів про направлення пенсійних справ за новим місцем проживання пенсіонерів тощо.

Із зазначеної кількості документів, що надійшли до органів Пенсійного фонду області, 29368 становлять документи, які були отримані та зареєстровані на віддалених робочих місцях фахівцями управління обслуговування громадян.

За допомогою вебпорталу до органів Пенсійного фонду області упродовж 11 місяців звернулися 662 фізичні особи та 29 юридичних. Основна частка таких звернень (633) стосувалася питань обчислення стажу роботи, правильності підтвердження його роботодавцями а також отримання даних з Реєстру застрахованих осіб. Встановлено, що всі запитувачі одержали своєчасні та кваліфіковані відповіді.

За звітний період до органів Фонду області надійшло 170 запитів на публічну інформацію. Як виявилося, більшість запитів – це звернення представників силових структур, які бажали отримати копії розрахунку своєї пенсії.

Понад 7 тис. документів, що надійшли до Головного управління, були поставлені на контроль органами вищого рівня та потребували надання інформацій про їх виконання.

Протягом періоду, який аналізувався, у Головному управлінні створено 751 наказ з основної діяльності та 31 наказ із адміністративно-господарських питань. Це на 88 більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Як виявилося, загальне зростання документообігу і збільшення обсягів завдань в окремих випадках позначалося на якості роботи, оперативності та своєчасності розгляду документів. Так, з січня по листопад поточного року зафіксовано 8 випадків порушення термінів інформування запитувачів.

Виходячи із вищевикладеного, колегія

 

ВИРІШИЛА:

1. Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян і виконання заходів щодо зміцнення виконавської дисципліни в органах Пенсійного фонду області взяти до відома.

2. Начальникам структурних підрозділів Головного управління:

2.1. Вжити вичерпних організаційних заходів, спрямованих на подальше зменшення кількості звернень до органів Пенсійного фонду та підвищення якості й оперативності їх розгляду.

2.2. Проаналізувати несвоєчасність виконання документів та при необхідності вжити заходів щодо посилення виконавської дисципліни.

2.3. Сформулювати завдання по переходу на електронний документообіг та оптимізацію працівників діловодної служби, які будуть вивільнені у зв’язку із переходом на електронний документообіг.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступників начальника Головного управління згідно з розподілом обов’язків.

 

Начальник
Головного управління                                    В. ТАРАТОРІН

background Layer 1