Пропустити навігацію

Презентували оновлений сервісний центр Пенсійного фонду у Карлівці

Після ремонту та оновлення 26 грудня розпочав роботу Карлівський відділ обслуговування громадян, який цього року став одним із сервісних центрів Пенсійного фонду.

До участі у відкритті Карлівського осередку надання послуг пенсіонерам, застрахованим особам і роботодавцям залучилися голови місцевих райдержадміністрації та районної ради, керівник ветеранської спілки, представники громадськості.

– У нинішньому році перед працівниками Фонду було поставлене першочергове завдання – впровадження єдиних стандартів обслуговування громадян задля забезпечення доступності при наданні послуг, – повідомив присутнім начальник Головного управління Пенсійного фонду в Полтавській області Володимир Тараторін, – Кошти, які спрямовані на реконструкцію і оснащення приміщення, виділені за програмою фінансування внутрішніх адміністративних витрат Фонду.

Присутні на відкритті сервісного центру побачили оформлені в єдиному візуальному стилі залу очікування і залу обслуговування громадян, зручні, оснащені сучасною комп’ютерною технікою, модульні робочі місця фахівців Фонду. У приміщенні облаштовано пандус для осіб з обмеженими фізичними можливостями та встановлено систему відеоспостереження. Інформація на численних стендах стане корисною різним цільовим групам відвідувачів.

– Щоденно консультації, роз’яснення та інші послуги фахівців Карлівського сервісного центру одержують, в середньому 50 осіб, а з початку року надано понад 9000 пенсійних послуг, – зазначила керівник центру Людмила Бобрицька. У числі послуг – різноманітні консультації та роз’яснення; прийом замовлень на видачу довідок і їх видача; видача пенсійних посвідчень; прийом документів для проведення попередньої оцінки права особи на призначення пенсії, її перерахунок та багато іншого.

Коротко окресливши важливість популяризації дистанційних послуг, представники Пенсійного фонду зауважили, що наразі більшість українців віддають перевагу особистому спілкуванню, тому традиційні форми обслуговування не можуть зникнути. Отже, доступність будівель, інклюзія, комфортні умови для відвідувачів – це ті пріоритети, над якими працівники галузі працюватимуть і надалі1 9 1024x683 - Презентували оновлений сервісний центр Пенсійного фонду у Карлівці2 7 1024x683 - Презентували оновлений сервісний центр Пенсійного фонду у Карлівці3 2 1024x768 - Презентували оновлений сервісний центр Пенсійного фонду у Карлівці4 1 1024x683 - Презентували оновлений сервісний центр Пенсійного фонду у Карлівці5 1 1024x768 - Презентували оновлений сервісний центр Пенсійного фонду у Карлівці

background Layer 1