Пропустити навігацію

Про результати діяльності відділу внутрішнього аудиту за 2019 рік

Відповідно до операційного плану діяльності з внутрішнього аудиту проведено 7 запланованих аудиторських досліджень, зокрема: аудит відповідності щодо стану дотримання нормативно-правових актів при нарахуванні заробітної плати працівникам в Глобинському, Лохвицькому та Карлівському об’єднаних управліннях, аудит відповідності оцінки організації роботи щодо якості обслуговування, своєчасності опрацювання отриманих документів, дотримання законодавчих та нормативно-правових актів з питань призначення (перерахунку) та виплати пенсій в Карлівському та Гадяцькому об’єднаних управліннях, аудит відповідності оцінки роботи щодо дотримання законодавчих та нормативно – правових актів з питань призначення (поновлення) та виплати пенсій внутрішньо переміщеним особам, якості надання адміністративних послуг в Кобеляцькому та Лубенському об’єднаних управліннях, аудит оцінки ефективності роботи по надходженню власних коштів до бюджету фонду та повноти здійснених заходів щодо відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах у Полтавському та Кременчуцькому об’єднаних управліннях, аудит відповідності оцінки стану складання та виконання кошторису видатків на утримання органів Фонду, ведення обліку матеріальних цінностей, дотримання законодавства про публічні закупівлі структурними підрозділами Головного управління, аудит оцінки стану реалізації заходів, спрямованих на детінізацію відносин у сфері зайнятості населення, та скорочення обсягів заборгованості по платежах у відділі забезпечення наповнення бюджету №3 фінансово – економічного управління, аудит стану роботи по оптимізації видатків, пов’язаних з утриманням службових приміщень, транспортних засобів, оплатою комунальних послуг та енергоносіїв у структурних підрозділах Головного управління.

З метою упередження ризику нецільового використання коштів, виділених на проведення ремонтних робіт громадських приймалень, проведено 2 перевірки кошторисної документації виготовленої на проведення ремонтних робіт в приміщеннях громадських приймалень. Також, з метою упереджуючого контролю, здійснено 28 перевірок використання коштів на ремонтні роботи в приміщеннях  сервісних центрів Головного управління.

Проведено 6 перевірок дотримання відділами обслуговуваннями громадян порядку реєстрації користувачів на Вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Всього в ході аудиторських досліджень виявлено 277 порушень, які не мають фінансового характеру та 135 фінансових порушень на загальну суму 376,1 тис.грн.

Із загальної суми порушень, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів, занижені суми витрат для відшкодування пільгових пенсій на суму 63,6 тис.грн, переплата пенсії на 0,02 тис.грн, переплат заробітної плати на загальну суму 2,3 тис.грн.

Відшкодовано 100% встановлених протягом поточного року фінансових порушень та усунуто 91% (252) порушення не фінансового характеру. Забезпечено усунення порушень, що призвели до втрат фінансових ресурсів, виявлених у попередніх періодах на загальну суму 2,6 тис.грн. Робота по усуненню не фінансових порушень триває.

Проведеними 28 дослідженнями використання коштів на ремонтні роботи, методом упереджуючого контролю виявлено завищення вартості ремонтних робіт у 13 випадках на загальну суму 117,9 тис.грн.

За результатами досліджень складено аудиторські звіти та відповідні висновки. З метою удосконалення діяльності структурних підрозділів надано 62 рекомендації спрямовані на усунення встановлених порушень, упередження виникнення недоліків та удосконалення конкретних напрямів діяльності. Всі рекомендації прийняті до виконання об’єктами контролю. Виконано 46 рекомендацій, по решті рекомендацій (16) не настав термін виконання.

Здійснюється постійний моніторинг виконання аудиторських рекомендацій на підставі якого прийнято рішення про зняття з контролю наказів Головного управління, виданих за результатами аудиторських досліджень.

background Layer 1