Пропустити навігацію

Фахівці найбільших сервісних центрів вчилися надавати домедичну допомогу

У рамках впровадження єдиних стандартів обслуговування громадян на Полтавщині створено 20 відділів обслуговування громадян, які охоплюють послугами мешканців 30-ти адміністративно-територіальних одиниць.

Відвідувачами сервісних центрів Фонду бувають представники різних верств населення, але більшість становлять люди похилого віку, які потребують особливого такту та делікатності при спілкуванні, цілого ряду психологічних навичок, а іноді – й першої домедичної допомоги. Тому фахівці відділів обслуговування, розташованих в обласному центрі, де спостерігається найбільша кількість відвідувачів, 25 січня, у власний вихідний день, пройшли навчання щодо надання такої допомоги і одержали відповідні сертифікати.

 

Довідково: протягом 2019 року відділами обслуговування громадян надано близько 736,4 тис. послуг, в тому числі з питань подання документів для призначення та перерахунку пенсій – 38,5 тис., надання консультацій – 455,8 тис., надання допомоги у витребуванні документів – 7,1 тис., оформлення документів для виготовлення пенсійних посвідчень – 25,8 тис., видачі довідок – 187,2 тис., оформлення документів для виплати допомоги на поховання – 22 тис.

IMG 25a60d811db082cb0ae5209e6c62cc89 V 1024x768 - Фахівці найбільших сервісних центрів вчилися надавати домедичну допомогуIMG 9ba5ea2290c035345e249084a11ac8b6 V 768x1024 - Фахівці найбільших сервісних центрів вчилися надавати домедичну допомогу

inde e1580218443993 - Фахівці найбільших сервісних центрів вчилися надавати домедичну допомогу

background Layer 1