Пропустити навігацію

Про результати роботи органів Пенсійного фонду області щодо надання публічної інформації за 2019 рік

Аналіз щодо своєчасності і повноти надання відповідей на інформаційні запити, проведений у Головному управлінні, свідчить, що протягом року органами Фонду області отримано 209 інформаційних запитів.

За типом надходження запити можна розподілити таким чином:

  • поштою – 48;
  • під час особистого прийому – 121;
  • електронною поштою – 40.

За категорією запитувачів найбільше запитів отримано від
фізичних осіб (187).

Від юридичних осіб надійшло 18 запитів, 3 запити від органів виконавчої влади як розпорядника інформації, 1 запит від об’єднань громадян без статусу юридичної особи, від представників ЗМІ запити відсутні.

Переважна більшість запитувачів зверталася з проханням надати інформацію щодо роз’яснення норм пенсійного законодавства. За кількістю найбільше запитів надійшло до Головного управління (187), решта – до об’єднаних управлінь Пенсійного фонду.

За класифікацією змісту запитів, що надійшли до органів Пенсійного фонду області, дописувачів найбільше цікавили питання щодо соціального захисту та пенсійного забезпечення (164, або 78,5% загальної кількості).

Всі запити розглянуті в межах компетенції органів Пенсійного фонду і опрацьовані у встановлений чинним законодавством строк.

background Layer 1