Підтримка соціальної рівноваги – спільна проблема міської ради та органів Фонду
За ініціативи керівництва Головного управління 29 січня у Полтавському міськвиконкомі відбулося засідання комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків, погашення заборгованості з виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.
Очолила засідання Тетяна Юрченко, профільний заступник міського голови, яка опікується економічними та соціальними питаннями. А заслуховувалися арбітражні керуючі підприємств-банкрутів обласного центру, які завинили до бюджетів усіх рівнів, у тому числі й до пенсійного, чимало коштів, а до того ж і не забезпечили соціальний захист найманих працівників.
Пояснюючи позицію Головного управління, Вікторія Мирна повідомила членам комісії, що загальна заборгованість з платежів до Пенсійного фонду по місту становить нині 136,6 млн грн, з них майже 94% заборгували збанкрутілі підприємства.
– Через те, що проблемні підприємства не відшкодовують Фонду фактичні витрати на виплату та доставку пільгових пенсій, загальна сума заборгованості по області протягом 2019 року збільшилася на 2,6 млн грн, – зауважила Вікторія Мирна.
Також представник Фонду розповіла про форми і методи роботи з боржниками, які вживалися в області та в місті зокрема, поскаржилася на затягування процедури ліквідації підприємства і запропонувала шляхи вирішення проблеми на рівні керівництва міської ради.
Довідково: на зісадання комісії були запрошені арбітражні керуючі та уповноважені таких підприємств-банкрутів:
ПАТ «Керамік»
ЗАТ «Містобудівельне управління № 8»
ПАТ «БМУ – 2» Полтаванафтогазвидобування
ДП “Виробниче об’єднання “Знамя”