Пропустити навігацію

Оцифрування пенсійних справ – нові можливості обслуговування

У рамках впровадження сучасних інформаційних технологій і технічного переоснащення органів Пенсійного фонду наприкінці вересня 2019 року в Головному управлінні розпочав роботу центр ретроконверсії – спеціальний структурний підрозділ, метою якого є переведення в електронну форму наявних в області паперових пенсійних справ.

Загалом на Полтавщині необхідно оцифрувати майже 409 тисяч пенсійних справ. Першочерговому скануванню підлягає понад 118 тис. документів пільгових категорій отримувачів, у числі яких – особи з інвалідністю, чорнобильці, люди, що працювали в шкідливих умовах, а також особи, пенсійні виплати яких обчислюються за судовими рішеннями. Причому пенсійні справи «пільговиків» можуть налічувати до ста сторінок, кожну з яких необхідно перевести в електронний формат.

Складається процес оцифрування з декількох етапів – сканування документів, кадрування зображення і документування паперових пенсійних справ. І хоча процес триває не настільки швидко, як планувалося, але на сьогодні вже задокументовано майже 12,5 тис. справ.

Функціонування електронних пенсійних справ дозволить:

– забезпечити пенсіонерам доступ до матеріалів своєї пенсійної справи в будь-якому сервісному центрі чи на віддаленому робочому місці (точці обслуговування) Пенсійного фонду України, або через мережу Інтернет з використанням засобів вебпорталу електронних послуг Фонду;

– створити можливість для надання послуг незалежно від місця проживання;

– використати вивільнені приміщення органів Пенсійного фонду України, які сьогодні виділені для зберігання архіву пенсійних справ, для поліпшення умов обслуговування громадян;

– забезпечити наскрізний автоматизований контроль актуальності та достовірності документів, на підставі яких виплачуються пенсійні кошти.

1 e1580808099238 - Оцифрування пенсійних справ – нові можливості обслуговування2 e1580808122489 - Оцифрування пенсійних справ – нові можливості обслуговуванняRys retrokonversiya e1580808155925 - Оцифрування пенсійних справ – нові можливості обслуговування

background Layer 1