Пропустити навігацію

Про результати роботи органів Пенсійного фонду області щодо надання публічної інформації за І квартал 2020 року

Аналіз щодо своєчасності і повноти надання відповідей на інформаційні запити, проведений у Головному управлінні, свідчить, що протягом І кварталу 2020 року органами Фонду області отримано 74 інформаційні запити.

За типом надходження запити можна розподілити таким чином:

  • поштою – 17;
  • під час особистого прийому – 47;
  • електронною поштою – 10.

За категорією запитувачів найбільше запитів отримано від фізичних осіб (67).

Від юридичних осіб надійшов 1 запит, 4 запити від органів виконавчої влади як розпорядника інформації, 2 запити від представників ЗМІ, від об’єднань громадян без статусу юридичної особи запити відсутні.

Переважна більшість запитувачів зверталася з проханням надати інформацію щодо роз’яснення норм пенсійного законодавства.

За класифікацією змісту запитів, що надійшли до органів Пенсійного фонду області, дописувачів найбільше цікавили питання щодо соціального захисту та пенсійного забезпечення (68, або 91,8% загальної кількості).

Всі запити розглянуті в межах компетенції органів Пенсійного фонду і опрацьовані у встановлений чинним законодавством строк.

 

background Layer 1