Пропустити навігацію

Про ситуацію у галузі пенсійного забезпечення у травні 2020 року

В умовах адаптивного карантину Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області працює у штатному режимі. Стаціонарний прийом громадян продовжується з певними особливостями. Зокрема – через визначеного чергового (за допомогою кнопки виклику), який забезпечений засобами індивідуального захисту, та бокси (скриньки) для звернень, які розміщені біля всіх приміщень, де розташовані сервісні центри.

Протягом карантинного періоду в стаціонарному режимі надано близько 16 тисяч послуг, а саме:

– опрацьовано 2939 заяв щодо надання допомоги на поховання;

– опрацьовано 950 звернень за первинним призначенням пенсій;

– опрацьовано 1054 заяви на перерахунок пенсійних виплат;

– прийнято 1013 заяв на виготовлення електронних та паперових  пенсійних посвідчень;

– вчасно і детально надані відповіді на 920 письмових звернень;

– через вебпортал Пенсійного фонду одержано:

268 звернень щодо проблемних питань пенсійного забезпечення;

452 заяви на призначення та перерахунки пенсії;

290 звернень за призначенням пенсії в «один дотик».

Фінансування пенсій у травні здійснювалося у встановлені строки і завершилося 25 травня. У цілому до банківських установ та поштових відділень спрямовано 1 млрд 442,6 млн грн.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 1 квітня 2020 року № 251 “Деякі питання підвищення пенсійних виплат та надання соціальної підтримки окремим категоріям населення у 2020 році” Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області в автоматичному режимі провело індексацію пенсій з 1 травня. На Полтавщині даному перерахунку підлягало 92% одержувачів (понад 407 тис пенсіонерів). Середнє підвищенні склало 213 грн. На збільшення виплат пенсіонерам області спрямовано майже 80 млн грн.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 р. № 1084 «Про запровадження обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі» на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України в тестовому режимі запрацював зручний і доступний онлайн-сервіс «Електронна трудова книжка». Сервіс дає змогу дізнаватися детальну інформацію про свою трудову діяльність, а також про сплачені страхові внески. Для того, щоб скористатися послугою, слід зареєструватись на вебпорталі Пенсійного фонду України (www.portal.pfu.gov.ua). Застраховані особи та роботодавці можуть надавати інформацію про трудову діяльність до 1998 року у вигляді сканованих копій передбачених законодавством документів, засвідчених кваліфікованим електронним підписом.

background Layer 1