Пропустити навігацію

НАКАЗ №520 від 29.07.2020

Про підсумки роботи Головного управління

протягом І півріччя п.р. щодо організації роботи

з пенсійного забезпечення та обслуговування громадян,

впровадження електронних технологій

 

Протягом І півріччя 2020 року Головним управлінням в повному обсязі забезпечено стабільне фінансування та виплату пенсій 427,1 тис. одержувачів пенсійних виплат, у числі яких – 21,8 тис. пенсіонерів силових структур. Призначено 6736 трудових пенсій та 473 пенсії представникам силових структур. Нараховано 95 пенсій за особливі заслуги перед Україною, 51 грошову допомогу педагогічним та медичним працівникам, яким призначені пенсії за віком.

На виконання положень законів України та постанов Кабінету Міністрів України в області проведено 7 автоматичних перерахунків пенсій різним категоріям громадян, в тому числі реалізовані державні гарантії для 65-річних та 80-річних осіб, проіндексовані пенсії шляхом осучаснення заробітку, забезпечено нарахування одноразової допомоги у зв’язку з негативними наслідками поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19.

У результаті перерахунків і підвищень середній розмір трудової пенсії на Полтавщині на 01.07.2020 досяг 3217 грн, що на 13,3% (на 378 грн) більше, порівняно з аналогічним періодом минулого року. Середня виплата пенсіонерів силових структур, у порівнянні з відповідним минулорічним періодом, зросла на 12,04% (на 610 грн) і становить 5269 грн.

У I півріччі п.р. проведено 14,9 тис. індивідуальних перерахунків за заявами пенсіонерів, опрацьовано 16,2 тис. документів стосовно пенсійного забезпечення.

У рамках формування Реєстру судових рішень, виконання яких здійснюється за окремою бюджетною програмою, внесено відомості стосовно 558 ociб та залучено сканкопії документів, що надійшли з судів у звітному півріччі. Забезпечено наповнення підсистеми «Реєстр судових рішень» ІКІС ПФУ (друга черга) інформацією про рішення суду, які підлягають виконанню та набрали законної сили.

Профільні підрозділи направили до органів державної виконавчої служби 2269 довідок на суму 2,5 млн грн з метою погашення заборгованості за рішенням суду, виконання яких гарантується державою.

Протягом півріччя опрацьовано 1133 рішення суду, які набули законної сили.

На виконання доручення Пенсійного фонду України були актуалізовані дані 12 тис. одержувачів пенсій з числа внутрішньо переміщених осіб. У їх числі – понад 9 тис пенсіонерів Харківської області.

За звітний період управлінням застосування пенсійного законодавства опрацьовано 19,7 тис. документів, що надійшли через систему електронного документообігу, надані 2584 письмові відповіді на звернення громадян.

На противагу аналогічному періоду минулого року, коли розгляд документів, наданих для призначення та перерахунку пенсій, тривав 19 днів, у звітному періоді вдалось зменшити терміни розгляду до 5-ти та 3-х днів відповідно.

Призначення та перерахунки пенсій в області проводяться у встановлені законодавством терміни. Запроваджена подвійна система контролю за правильністю цього процесу. За I півріччя 2020 року відділом контролю було перевірено 13388 електронних пенсійних справ та 1043 рішення про відмову в призначенні та перерахунку пенсій. У ході перевірки було виявлено 954 порушення чинного пенсійного законодавства, що склало 7,1% помилок. Попереджено 216 переплат на суму 397,1 тис. грн та 126 недоплат – на 310,6 тис. грн.

У звітному періоді відділом з ретроконверсії оцифровано 21,9 тис. пенсійних справ, що складає 81% планового показника.

В Головному управлінні здійснювалися заходи щодо вдосконалення організації обслуговування громадян, підвищення якості надання послуг, розвитку дистанційних форм обслуговування.

Як свідчить аналіз, на 1 липня п.р. рекомендації єдиних стандартів щодо інтер`єру приміщень відділів обслуговування громадян реалізовані не в повній мірі. У більшості з 20-ти сервісних центрів області приділено увагу лише окремим елементам цих стандартів (кольору стін, формі та кольоровій гамі стільців, столів, шаф, стендів тощо).

Незважаючи на вжиті заходи, лише декілька сервісних центрів Пенсійного фонду (у Подільському, Київському районах м. Полтави, в Карлівському та Новосанжарському районах) та громадська приймальня центрального офісу приведені у відповідність до вимог Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, та найбільш наближені до єдиних стандартів.

У переважній більшості сервісних центрів забезпечується дотримання соціальних та ділових стандартів, рекомендацій щодо кольорової гами одягу працівників, наявності бейджів, краваток зеленого кольору. Проте у Глобинському (смт. Семенівка), Решетилівському, Гадяцькому, Лубенському та Горішньоплавнівському відділах обслуговування громадян зафіксовані окремі порушення.Зважаючи на обмеження прийому під час карантину, упродовж півріччя в середньому на одного працівника сервісного центру в Полтавській області припадало близько 12-ти звернень громадян.Протягом звітного періоду на прийом звернулося 157 тис. осіб, у тому числі стаціонарно – понад 33 тис., дистанційно – близько 3 тис., на виїзних прийомах – 93 особи. У цілому відділами обслуговування громадян надано близько 194 тис. різноманітних послуг.У І півріччі активізовані комплексні заходи щодо популяризації серед населення можливостей отримання послуг в електронній формі. На 01.07.2020 в області зареєстровано 43,8 тис. користувачів вебпорталу. Кількість застрахованих осіб, які підключені до СМС-інформування протягом півріччя, складає 1195 користувачів. Електронним сервісом вебпорталу “пенсія в один дотик” з початку нинішнього року скористалося 464 особи. З часу запровадження сервісу в області отримано 833 звернення щодо призначення та перерахунку пенсійних виплат.В області продовжується популяризація та видача електронних пенсійних посвідчень. На 01.07.2020 з моменту їх запровадження оформлено майже 8 тис. посвідчень.Упродовж звітного періоду фахівцями Головного управління надано 36 тис. телефонних консультацій. З метою контролю за якістю надання послуг за “гарячими” телефонними лініями було здійснено 705 контрольних дзвінків на всі номери сервісних центрів, які засвідчили компетентність фахівців та високий рівень професійного спілкування. Разом з тим встановлено нестабільність роботи телефонів “гарячої” лінії через тимчасові технічні несправності в Крюківському та Автозаводському сервісних центрах Кременчука і в Горішньоплавнівському сервісному центрі. З метою моніторингу якості надання послуг у сфері пенсійного забезпечення у Головному управлінні систематично проводиться анонімне анкетування відвідувачів сервісних центрів. За звітний період опитано 1593 особи. У результаті встановлено, що повністю задоволені якістю обслуговування 1590 осіб, частково задоволені лише 3. З початку року в області забезпечувалось супроводження, своєчасне оновлення і відновлення працездатності програмного забезпечення серверів, «транспортних» серверів, систем антивірусного забезпечення, а також програмно-технічних комплексів загально-прикладного використання.Організовано роботу щодо розгортання модернізованої комплексної системи захисту інформації ІТС ПФУ.Постійно здійснюється контроль за станом інформаційних систем та забезпечення інформаційної безпеки. Забезпечено виконання робіт щодо регламентних процедур, оновлення, архівування, зберігання, розсилки програмного забезпечення та антивірусного захисту інформації.У І півріччі розпочалася робота по оцифруванню електронних трудових книжок, які надходять засобами вебпорталу Пенсійного фонду України. На 1 липня 2020 року опрацьовано більше 1600 електронних документів.Здійснювались підготовчі заходи щодо впровадження з 1 липня п.р. автоматичного призначення пенсії при досягненні особою пенсійного віку за наявними в Реєстрі застрахованих осіб даними. В рамках забезпечення даного проєкту опрацьовано списки майбутніх пенсіонерів та надіслано 1174 інформаційних повідомлень страхувальникам щодо направлення сканованих копій трудових книжок застрахованих осіб. Виходячи із вищевикладеного та з метою впровадження рішення колегії відповідно до протоколу від 28 липня 2020 року,

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. Управлінню обслуговування громадян (Проходовський В.І.), управлінню застосування пенсійного законодавства (ТовстоножкоІ.В.), управлінню інформаційних систем та електронних реєстрів (Гаврилко С.М.):

1.1. Забезпечити взаємодію підрозділів щодо обробки документів в рамках автоматичного призначення пенсії при досягненні особою пенсійного віку за наявними в Реєстрі застрахованих осіб даними.

1.2. Активізувати інформаційні заходи щодо залучення громадян до електронних сервісів вебпорталу Пенсійного фонду України.

 

  1. Управлінню застосування пенсійного законодавства (Товстоножко І.В.), управлінню інформаційних систем та електронних реєстрів (Гаврилко С.М.):

2.1. Забезпечити взаємний контроль за здійсненням операцій під час оцифрування трудових книжок та остаточного прийняття рішень щодо актуалізації даних в Реєстрі застрахованих осіб.

2.2. Вжити методичних та організаційних заходів щодо функціонування системи обліку трудових відносин в електронній формі та механізму автоматичного призначення пенсій.

2.3. Здійснювати заходи контролю за достовірністю інформації при атрибутуванні документів під час оцифрування пенсійних справ і трудових книжок.

 

  1. Управлінню обслуговування громадян (Проходовський В.І.), управлінню адміністративного забезпечення (Штанько О.В.), фінансово-економічному управлінню (Камкіна Г.І.) активізувати заходи щодо приведення приміщень сервісних центрів Пенсійного фонду області у відповідність до вимог Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, та єдиних стандартів.

 

4.Фінансово-економічному управлінню (Камкіна Г.І.), управлінню застосування пенсійного законодавства (Товстоножко І.В.), управлінню з питань виплати пенсій (Діденко Л.С.) посилити контроль за формуванням потреби в коштах на виплату пенсій, грошової допомоги шляхом проведення аналізу її складових з детальними розрахунками сум виплат та факторів, які впливають на її зміну.

 

  1. Управлінню застосування пенсійного законодавства (Товстоножко І.В.), управлінню з питань виплати пенсій (Діденко Л.С.) забезпечити суворий контроль за призначенням пенсій та проведенням їх перерахунків у строки, визначені законодавством.

 

  1. Управлінню застосування пенсійного законодавства (Товстоножко І.В.) забезпечити виконання планових показників по оцифруванню пенсійних справ.

 

  1. Управлінню обслуговування громадян (Проходовський В.І.):

7.1. Забезпечити контроль за дотриманням працівниками відділів обслуговування громадян соціальних та ділових стандартів, рекомендацій щодо кольорової гами одягу.

7.2. Надавати принципову оцінку за результатами виявлених фактів зволікання при опрацюванні звернень та оформленні пенсійних посвідчень.

 

  1. Вважати такими, що втратили чинність, такі накази Головного управління:

– № 643 від 16.10.2019 «Про забезпечення в органах Пенсійного фонду України правильності застосування законодавства у сфері пенсійного забезпечення»;

– № 805 від 18.12.2019 «Про зміцнення та модернізацію інформаційних ресурсів і технічної бази органів Фонду області та підвищення ефективності системи управління».

 

  1. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступників начальника Головного управління згідно з розподілом обов’язків

 

 

 

Начальник Головного управління                                  В. ТАРАТОРІН

 

 

background Layer 1