Будні Пенсійного фонду: один день у Гадяцькому відділі обслуговування громадян
Гадяцький відділ обслуговування громадян (сервісний центр) надає пенсійні послуги мешканцям двох районів – Гадяцького та Зіньківського, тому фахівці цього відділу – 5 і 3 відповідно – працюють на майданчиках, що розташовані у цих двох районних центрах. Якщо вести мову лише про пенсіонерів, не враховуючи інші категорії відвідувачів, то у цілому 8 фахівців зазначеного сервісного центру обслуговують близько 28 тисяч людей літнього віку.
Трапилося так, що у зв’язку із виявленням у одного з працівників Фонду на Зіньківському майданчику гострої респіраторної хвороби COVID -19, з 3 вересня частина підрозділу була зачинена на карантин, тому гадяцькі пенсійники частково взяли на себе окремі функції колег.
Карантин багато в чому змінив умови прийому громадян. Наразі документи відвідувачів, які приходять за попереднім зверненням, приймаються спеціалістами в зоні очікування з дотриманням заходів безпеки та відпрацьовуються на робочих місцях.
Якщо брати один день – 16 вересня, – то до сервісного центру звернулося 45 осіб. Які питання порушували? Детально виглядає так:
7 осіб – подання заяви на перерахунок пенсій;
5 осіб – виплата допомоги на поховання;
9 осіб – видача пенсійних посвідчень;
17 осіб – видача довідок з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (довідок про розмір пенсії, ОК-5, ОК-7);
7 осіб – за роз’ясненням умов та порядку призначення (перерахунку) пенсій.
На “гарячу” телефонну лінію до сервісного центру Фонду того дня надійшло 5 дзвінків.