Пропустити навігацію

Будні Пенсійного фонду: один день у Великобагачанському відділі обслуговування громадян

Великобагачанський відділ обслуговування громадян (сервісний центр), який очолює Лариса Карпенко, охопив пенсійним обслуговуванням мешканців не лише того району, де безпосередньо розміщений, але й прилеглого Шишацького. Різноманітні послуги надають 3 фахівці у Великій Багачці і 2 – у Шишаках. Під їх опікою – у цілому 13550 пенсіонерів.

Робочий день 17 вересня з точки зору прийому продемонстрував таку статистику:

  • у Великобагачанському осередку побували на прийомі 55 осіб;
  • до Шишацьких пенсійників записалися на прийом 38 людей.

На «гарячі» телефонні лінії обох підрозділів зателефонували понад 20 додзвонювачів.

Найбільш актуальними питаннями, з якими зверталися громадяни, виявилися наступні:

– подання заяв на перерахунок та призначення;

– питання щодо правильності нарахування пенсії, індексація пенсій;

– виплата допомоги на поховання.

Всі питання, які порушували громадяни, були вирішені у ході прийому та телефонного спілкування.

Найбільше занепокоєння керівництва і працівників сервісного центру вже котрий день викликає ситуація, пов’язана із припиненням діяльності Великобагачанського відділення АТ “Райффайзен Банк Аваль” з 29 вересня п.р. Саме в цьому відділенні обслуговується понад чотири сотні місцевих пенсіонерів, яких необхідно терміново оповістити усіма комунікаційними засобами про необхідність зміни установи, що здійснюватиме виплату пенсій. Причому карантинні обмеження набагато ускладнюють цю діяльність, адже більшість літніх людей обмежена у користуванні новітніми інформаційними технологіями.

Щодня кожен працівник сервісного центру підтримує діалог приблизно з 22 особами різного віку, різних професій, а також здійснює функції в межах соціального партнерства.

Inshe 3 1 - Будні Пенсійного фонду: один день у Великобагачанському відділі обслуговування громадян

 

background Layer 1