Будні Пенсійного фонду: п’ятниця у Глобинському відділі обслуговування громадян
У Глобинському та Семенівському районах надання послуг, пов’язаних із загальнообов’язковим державним пенсійним страхуванням, з червня 2019 року зосереджене у Глобинському відділі обслуговування громадян. Загальна чисельність пенсіонерів в обох районах становить близько 22,4 тис. осіб, а фахівців, які надають послуги, всього 8 (5- по Глобинському району і 3 – по Семенівському).
У числі основних функцій, які щодня виконують працівники сервісного центру, – призначення та перерахунки пенсій, видача численних довідок, аналіз документів майбутніх пенсіонерів, видача допомоги на поховання тощо. В останній день минулого тижня, 18 вересня, до пенсійників звернулося більше сотні громадян, зокрема, 66 – у Глобиному та 42 – в Семенівці. «Гарячими» телефонними лініями скористалися
26 осіб.
За характером звернень найбільш популярним сервісом наразі є видача довідок. Більшість громадян зверталися до сервісного центру, щоб одержати довідку про доходи для подальшого подання до органів соцзахисту населення. Чимало людей записалися на прийом, щоб одержати довідки ОК-5 та ОК-7.
У цій ситуації варто нагадати, що сучасні інформаційні технології дозволяють одержувати довідки дистанційно через вебпортал Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua).
Наразі мережа Інтеренету дісталася до найвіддаленіших населених пунктів, а сучасними мобільними пристроями, які мають доступ до Інтернету, користуються все більше людей різних вікових і професійних груп. Тож варто одержати кваліфікований цифровий підпис, завантажити на смартфон мобільний застосунок «Пенсійний фонд» чи скористатися стаціонарним комп’ютером і отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші)!