Будні Пенсійного фонду: початок тижня у Горішньоплавнівському відділі обслуговування громадян
Одне з найкращих приміщень сервісних центрів Пенсійного фонду області належить Горішньоплавнівському відділу обслуговування громадян. Саме тут можна побачити результати впровадження Єдиних стандартів обслуговування громадян, що звертаються до органів Фонду, – реалізовані майже всі вимоги до корпоративного стилю, фахівці дотримуються єдиних принципів та механізмів обслуговування.
Очолює відділ Світлана Нестеренко, яка працює в органах Фонду з часу їх заснування у 1990-му році. Наразі під опікою шести фахівців згаданого підрозділу знаходиться понад 16 тис. пенсіонерів і всі застраховані особи потужного промислового центру області.
Робочий день 21 вересня розпочався для працівників Горішньоплавнівського сервісного центру не лише з прийому громадян і первинної обробки документів. Цього дня на рівні Головного управління проводився професійний тренінг, до якого у віртуальній площині залучилися майже всі працівники профільних підрозділів, які виконують функції фронт-офісів. Разом з тим упродовж дня на прийомі за попереднім записом побувало 68 місцевих мешканців. Аналіз свідчить, що більшість з них – 33 особи – звернулися за довідками з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (довідки про розмір пенсії, ОК-5, ОК-7).
На жаль, процес залучення громадян до електронних пенсійних послуг, які можна одержувати дистанційно, на Полтавщині гальмується, незважаючи на широку популяризацію сервісів Пенсійного фонду. Відтак бачимо зайві скупчення людей, втрати часу та інші незручності.
Крім довідок, відвідувачі того дня порушували питання щодо призначення та перерахунку пенсії, виплати допомоги на поховання, відкриття рахунку в банку на виплату пенсії, оформлення пенсійного посвідчення тощо. За телефоном “гарячої лінії” 21 вересня надали консультації восьми додзвонювачам.