Будні Пенсійного фонду: один день у Гребінківському відділі обслуговування громадян
Великі за площею північно-західні райони області – Пирятинський та Гребінківський – мають відповідно два сервісних центри по наданню пенсійних послуг, які адміністративно об’єднані в один відділ обслуговування громадян. Загальне керівництво відділом покладається на Ларису Віталіївну Карпенко.
Згадані райони великі не лише за площею, але й за контингентом пенсіонерів та застрахованих осіб. Загальна чисельність одержувачів пенсійних виплат в обох районах становить майже 15,2 тис. осіб. Обслуговують їх 5 фахівців (3 – у Пирятинському районі та 2 – у Гребінківському).
Характерною особливістю Гребінківського району є те, що транспортне сполучення з прилеглими населеними пунктами є переважно залізничним. Майже щодня літні люди приїжджають до райцентру першою ранковою «електричкою» о 8-9-й годині, тому особливе навантаження на працівників припадає з 10-ї до 12-ї, після чого більшість відвідувачів намагаються повернутися додому тим самим шляхом. Автобусне сполучення в районі здійснюється лише один раз на тиждень.
У Пирятинському районі ситуація з транспортом краща – тут автобуси розвозять людей по селах 4 робочих дні тижня, але теж у першій половині дня.
Протягом 24 вересня до Гребінківського відділу обслуговування громадян звернулося понад півтори сотні людей. У Пирятинському сервісному центрі прийняли 120 громадян, а у Гребінці – 51. “Гарячими” телефонними лініями скористалися 23 особи.
Майже третина всіх відвідувачів того дня – 47 – звернулись за різними довідками. За словами працівників відділу, останнім часом спостерігається тенденція щодо «омолодження» кола відвідувачів. Тобто, частіше йдуть до сервісних центрів застраховані особи, майбутні пенсіонери.
Також було прийнято 5 заяв для призначення пенсії, 6 – для проведення перерахунку, 7 анкет на виготовлення паперових пенсійних посвідчень, заява про виплату допомоги на поховання.
Протягом робочого дня було надано понад 80 усних консультацій. Зокрема, йшлося про правильність нарахування пенсій та порядок видачі пенсійних посвідчень; про оформлення недоодержаної пенсії за померлого пенсіонера; про порядок реєстрації на вебпорталі ПФУ тощо.
Всі питання, з якими звертались громадяни, були вирішені у ході прийому та телефонного спілкування.
Довідково: телефони сервісних центрів для запису на прийом до фахівців Пенсійного фонду
Гребінка – (05359) 9-27-68
Пирятин – (05358) 2-04-17