Будні Пенсійного фонду: один день роботи Лубенського відділу обслуговування громадян
Дев’ять фахівці Лубенського відділу обслуговування громадян обслуговують більше 38 тисяч пенсіонерів Лубенського та Оржицького районів. В місті Лубни працює 7 спеціалістів, вони обслуговують 30 179 пенсіонерів, які перебувають на обліку (це 79% від їх загальної кількості), а в місті Оржиця – 2 спеціалісти, вони опікуються 7 950 пенсіонерами.
У понеділок, 5 жовтня, перед початком прийому відвідувачів спеціалісти, як завжди, провели обговорення моніторингу результатів роботи за минулий тиждень, завдань на поточний тиждень та вирішення проблемних питань організації прийому відвідувачів, оскільки з цього дня місто Лубни перебуває в “жовтій” карантинній зоні.
За робочий день до Лубенського сервісного центру звернулося 99 відвідувачів: 76 громадян у м. Лубни та 23 – у м. Оржиця.
Відвідувачі зверталися з різних питань, серед яких найбільш поширеними були:
- призначення пенсій – 10 осіб;
- проведення перерахунків пенсій – 27 осіб;
- оформлення анкет на виготовлення пенсійних посвідчень – 10 осіб;
- пенсійне забезпечення військовослужбовців – 7 осіб;
- оформлення документів на виплату допомоги на поховання – 9 осіб;
- одержання довідок з реєстру застрахованих осіб – 22 особи.
Також спеціалісти видали 16 довідок про розмір пенсії та перебування на обліку в органах Пенсійного фонду, опрацювали 3 звернення на призначення пенсій, які майбутні пенсіонери подали через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду.
Фахівці також надавали телефонні консультації. Так, на телефон «гарячої лінії» в м. Лубнах звернулося 48 осіб, в м. Оржиці – 8 осіб.
В цей же день начальник сервісного центру Надія Прудиус відвідала ПП “ЛУБНИМАШ”. Ініціаторами такої зустрічі стали самі працівники підприємства, оскільки потребували фахової допомоги пенсійників. Надія Павлівна надала практичну допомогу в оформленні документів для працівників заводу для реєстрації звернень на автоматичне призначення пенсій та скануванні трудових книжок. Вона провела консультації з робітниками заводу по одержанню онлайн-послуг, зокрема, щодо автоматичного призначення пенсій.
Загалом місцеві мешканці намагаються активно користуватися онлайн сервісами Пенсійного фонду, адже це суттєво заощаджує час. З початку року до Лубенського відділу обслуговування громадян через вебпортал надійшло 349 звернень на призначення та перерахунки пенсій, а також 15 анкет-заяв на автоматичне призначення пенсії.
Довідково: телефони сервісних центрів для запису на прийом до фахівців Пенсійного фонду
Лубни – (05361) 6–14–40
Оржиця – (05357) 9–17-73