Пропустити навігацію

Шановні відвідувачі пенсійних установ!

Під час карантину ви можете звернутися до установ Пенсійного фонду Полтавщини за допомогою різних каналів комунікації.

Найбільш зручним та сучасним способом вирішення нагальних питань є користування онлайн сервісами порталу електронних послуг Пенсійного фонду (https://portal.pfu.gov.ua/) та мобільним додатком «Пенсійний фонд».

Крім цього, є можливість зв’язатися з фахівцями Фонду за допомогою  скайп – зв’язку (адреси: PL-PFU-1 або PL-PFU-2), а також «гарячих» телефонних ліній (номери телефонів опубліковані на інформаційній сторінці Головного управління вебпорталу Пенсійного фонду в розділі «Контакти»).

Листи і документи можна направляти до Головного управління електронною поштою (адреса: gu@pl.pfu.gov.ua), поштою (адреса: м. Полтава, вул. Соборності, 66) або залишити у скриньках для прийому заяв і документів від громадян, які спеціально облаштовані біля усіх приміщень, де розташовані сервісні центри.

Такі способи спілкування заощаджують ваш час та гарантують безпеку здоров`я.

Дотримуйтесь правил та рекомендацій Міністерства охорони здоров’я і будьте здорові!

 

 kanali komunik - Шановні відвідувачі пенсійних установ!

background Layer 1