Шановні відвідувачі пенсійних установ!
Під час карантину ви можете звернутися до установ Пенсійного фонду Полтавщини за допомогою різних каналів комунікації.
Найбільш зручним та сучасним способом вирішення нагальних питань є користування онлайн сервісами порталу електронних послуг Пенсійного фонду (https://portal.pfu.gov.ua/) та мобільним додатком «Пенсійний фонд».
Крім цього, є можливість зв’язатися з фахівцями Фонду за допомогою скайп – зв’язку (адреси: PL-PFU-1 або PL-PFU-2), а також «гарячих» телефонних ліній (номери телефонів опубліковані на інформаційній сторінці Головного управління вебпорталу Пенсійного фонду в розділі «Контакти»).
Листи і документи можна направляти до Головного управління електронною поштою (адреса: gu@pl.pfu.gov.ua), поштою (адреса: м. Полтава, вул. Соборності, 66) або залишити у скриньках для прийому заяв і документів від громадян, які спеціально облаштовані біля усіх приміщень, де розташовані сервісні центри.
Такі способи спілкування заощаджують ваш час та гарантують безпеку здоров`я.
Дотримуйтесь правил та рекомендацій Міністерства охорони здоров’я і будьте здорові!