Пропустити навігацію

Про ситуацію у галузі пенсійного забезпечення у листопаді 2020 року

На виконання урядової постанови було відмінено тимчасовий режим роботи пенсійних установ, який був впроваджений під час адаптивного карантину. Відтак, з 16 листопада в усіх пенсійних установах області, включаючи сервісні центри Фонду, робочий день триває з 8-00 до 17-00 у понеділок-четвер та з 8-00 до 15-45 – у п’ятницю.

Сервісні центри Фонду працюють в штатному режимі, але за попереднім записом та дотриманням всіх протиепідемічних вимог.

На 1 листопада в області налічується 426,5 тис. пенсіонерів. Цивільні пенсіонери (404,7 тис. осіб) отримують, в середньому, 3 232 грн, представники силових структур (21,8 тис. осіб) – 5 328 грн,.

Фінансування виплати пенсій і допомоги поточного місяця здійснювалось своєчасно і завершилось 25 листопада. Протягом виплатного періоду до поштових відділень та банківських установ спрямовано
1 млрд 472,7 млн грн. Виплата пенсій проводилась у визначену кожному пенсіонеру дату виплати в установленому порядку. 

У зв’язку зі зростанням в Україні з 1 грудня прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність (з 1712 до 1769 гривень), здійснено автоматичний перерахунок пенсій. Окрім мінімальних та максимальних розмірів пенсій перераховані надбавки, підвищення та інші виплати, які встановлюються до пенсій, розмір яких розраховується, виходячи із даного показника. У Полтавській області перераховано 87,4% всіх пенсій. І хоча підвищення будуть незначними, але додаткова потреба для виплати пенсій у грудні складе 6,3 млн грн.

Упродовж листопада в області було призначено 908 нових пенсій, проведено 2,3 тис. індивідуальних перерахунків за заявами пенсіонерів.       

В сфері обслуговування громадян з початку листопада проведена наступна робота:

– консультації в телефонному режимі одержали 5 276 осіб;

– опрацьовано 1 770 заяв щодо надання допомоги на поховання;

– отримано 381 письмове звернення;

– через вебпортал Пенсійного фонду одержано 87 звернень з питань пенсійного забезпечення, 37 заяв на призначення пенсії та 47 заяв – на перерахунок;

– через Державну установу «Урядовий контактний центр» надійшло 68 звернень;

– сервісом «Автоматичне призначення пенсії» скористалися 13 осіб (з початку запровадження сервісу, тобто з 1 липня п. р., – 231 особа).

Громадяни продовжують долучатися до отримання пенсійних послуг дистанційно, в тому числі за допомогою онлайн сервісів Пенсійного фонду України. Наразі в області зареєстровано 44,5 тис. користувачів вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України.

background Layer 1