Пропустити навігацію

Володимир Тараторін: «Пріоритетним залишається подальше переведення послуг в електронний формат і автоматизація функціональних процесів»

Підсумки роботи Головного управління у 2020 році та завдання на 2021 рік щодо реалізації державної політики у сфері пенсійного забезпечення обговорили на колегії, яка відбулася 25 січня засобами Zoom-конференції.

В онлайн-засіданні взяли участь Голова правління Пенсійного фонду України Євгеній Капінус та член колегії за згодою-керівник обласної організації профспілок Валерій Пухай.

– Звітний рік став найбільш показовим і результативним щодо завершення заходів, спрямованих на виконання урядової Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України, яка тривала протягом чотирьох років, – наголосив начальник Головного управління Володимир Тараторін.

Основними здобутками пенсійної галузі області були названі поліпшення сервісних та адміністративних функцій в Головному управлінні; прозоре та відповідальне здійснення виплат; впровадження в експлуатацію нових інформаційних систем, програмних комплексів та електронних сервісів для застрахованих осіб і роботодавців.

 

Основні показники роботи Головного управління у 2020 році:

Упродовж року Головне управління забезпечило стабільне фінансування та виплату пенсій 423,3 тис. тисячам пенсіонерів Полтавської області.

Призначено 17,5 тис. нових пенсій, перераховано 36,3 тис. пенсій за заявами пенсіонерів.

Середній розмір трудової пенсії в області з початку року збільшився на 429 грн і на 01.01.2021 склав 3333 грн. Середня пенсійна виплата пенсіонерів силових структу збільшилася на 293 грн і досягла 5396 грн.

План з надходження власних коштів виконаний Головним управлінням на 117%, до пенсійного бюджету надійшло на 32,7 млн грн більше запланованого.

В області не вдалося суттєво вплинути на ситуацію щодо погашення заборгованості з усіх видів платежів до бюджету Фонду. Загальна сума боргу на 1 січня 2021 року досягла понад 460 млн грн. У цій сумі 60% завинили роботодавці з єдиного внеску, причому більшість з них – фізичні особи-підприємці,

У всіх 17-ти сервісних центрах Фонду впроваджені єдині стандарти і сучасні технології обслуговування громадян, впроваджуються заходи з доступності будівель, інклюзії, створюються комфортні умови для відвідувачів. Обслуговування громадян здійснюється незалежно від місця їх реєстрації.

Для забезпечення належних умов прийому громадян протягом року використано майже 3,3 млн грн на ремонтні роботи та створення інклюзії. У найбільших сервісних центрах області встановлені 8 технічних комплектів формату «електронна черга».

У стадії завершення знаходиться створення сучасного сервісного центру в Кременчуці.

З метою успішного впровадження новітніх інформаційних технологій для пенсійних установ Полтавщини упродовж року придбано 89 одиниць сучасної комп’ютерної та оргтехніки на загальну суму близько 2,7 млн грн.

background Layer 1