Пропустити навігацію

Стан додержання виконавської дисципліни та розгляду звернень проаналізували на колегії

На засіданні колегії при начальнику Головного управління, яке відбулося 16 березня засобами Zoom-конференції, розглянули стан виконання в Головному управлінні протягом 2020 року Закону України “Про звернення громадян” та додержання виконавської дисципліни.

У доповіді, з якою виступив начальник управління адміністративного забезпечення Олександр Штанько, зазначалося, що загальна кількість звернень, зафіксованих у Головному управлінні протягом минулого року, порівняно з 2019-м зменшилася майже на половину. Таку статистику він пов’язав із низкою обмежень у проведенні прийому громадян під час карантину.

– У цілому упродовж року фахівцями Головного управління надано більше 75-ти тис. телефонних консультацій, що втричі більше за показник попереднього року, – повідомив Олександр Штанько.

 У другій частині виступу наголошувалося, що від рівня відповідальності та ініціативності кадрів, належного контролю за виконанням доручень вищих владних органів та прийнятих власних рішень у повній мірі залежить вирішення пріоритетних завдань, покладених на Головне управління.

Kolegia 2 - Стан додержання виконавської дисципліни та розгляду звернень проаналізували на колегії

 

background Layer 1