Поступово повертаємося до традиційного формату обслуговування
На Полтавщині нині функціонують 17 відділів обслуговування громадян в 30-ти адміністративно-територіальних одиницях області. Ці підрозділи входять до складу управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області і функціонують як сервісні центри, що надають послуги всім відвідувачам незалежно від місця проживання.
Безпосередньо у приміщенні, де розташовується адміністрація Головного управління, теж є зала обслуговування громадян, де профільні фахівці консультують людей особисто і за телефоном. Зокрема, з питань пенсійного забезпечення військовослужбовців та одержувачів трудових пенсій, а також з питань державного соціального страхування.
Зважаючи на послаблення карантинних обмежень і перехід Полтавщини до «жовтої» зони, прийом громадян повертається майже до традиційних стандартів, що були запроваджені до 2020-го року. Звичайно, при цьому враховується площа приміщення, застосовуються санітарні та протиепідемічні засоби.
Як свідчить статистика, нині фахівці з обслуговування щодня приймають від одного до двох і більше десятків осіб. Паралельно з цим надаються телефонні роз’яснення. Як правило, за день буває близько тридцяти дзвінків.
Врахувавши всі встановлені рекомендації та обмеження, зала обслуговування відвідувачів Головного управління, яка розташована в адмінбудівлі на VI поверсі за адресою вул. Соборності, 66, щодня, крім вихідних, відкрита з 8-00 до 17-00 (без перерви), а у п’ятницю – з 8-00 до 15-45.
Телефонна «гаряча» лінія Головного управління у такому ж режимі діє за такими номерами:
0-800-50-25-10 (безкоштовна обласна)
(0532) 56-53-29
Разом з тим нагадуємо, що проблемні питання пенсійного забезпечення можна вирішити дистанційно за допомогою онлайн сервісів вебпорталу Пенсійного фонду (https://portal.pfu.gov.ua/).