Пропустити навігацію

Неповторний фірмовий стиль створений для покращення іміджу Пенсійного фонду

Не тільки закордонний, але й уже і наш діловий вітчизняний досвід свідчать про необхідність турботи про підвищення престижу організації, створення їй відповідного образу з боку громадськості, управління його сприйняттям. Державним структурам позитивний імідж забезпечує зв’язок з групами населення, партнерами, споживачами послуг, засобами масової інформації.

Особливе значення імідж має для великих та добре відомих державних організацій, – таких, як Пенсійний фонд України. Тому для розбудови свого іміджу пенсійні установи працюють над такими напрямками:

  • формування своєї організаційної культури, що включає зовнішній вигляд, сучасність планування приміщень, дизайн обладнання, емблему на одязі співробітників, стилі їх спілкування, норми, традиції та ритуали тощо;
  • створення “репутації перспективної організації”, узагальнення своїх цінностей, успіхів, історії, поширення інноваційних процесів, випуск нових послуг тощо.

Наразі фірмовий стиль Пенсійного фонду України сформований і починає широко впроваджуватися на підставі відповідної постанови правління Фонду від 18 травня 2021 року. Його складовими є логотип, брендбук, візитки, бейджи, конверти, упаковка, спеціальні бланки тощо. Пропонуємо ознайомитися з окремими елементами нашого неповторного фірмового стилю.

 

1 - Неповторний фірмовий стиль створений для покращення іміджу Пенсійного фонду 2 - Неповторний фірмовий стиль створений для покращення іміджу Пенсійного фонду 3 - Неповторний фірмовий стиль створений для покращення іміджу Пенсійного фонду 4 - Неповторний фірмовий стиль створений для покращення іміджу Пенсійного фонду 5 - Неповторний фірмовий стиль створений для покращення іміджу Пенсійного фонду

background Layer 1