Пропустити навігацію

Як заповнити атрибути анкети для автоматичного призначення пенсії

Тим громадянам, які вирішили скористатись сервісом «Автоматичне призначення пенсії» і заздалегідь подати необхідні документи, пропонуємо скористатися інструкцією щодо формування і заповнення розділів анкети.

Перед заповненням анкети слід врахувати наступне:

– всі обов’язкові для заповнення поля позначені зірочкою (*);

– всі відомості про особу, які містяться в Реєстрі застрахованих осіб, автоматично «підтягуються» до анкети;

– у поля, дані в яких не завантажились автоматично чи завантажились неправильні дані, потрібно внести інформацію або виправити неточності.

Розділи анкети заповнюються (перевіряються) такими даними:

  1. «ЗАГАЛЬНІ ДАНІ». Зокрема, ПІБ, дата народження, податковий номер, стать, громадянство, код соціального страхування, електронна адреса, номер мобільного телефону, вибір способу отримання від ПФУ повідомлень з інформацією, що стосуються особи (номер мобільного телефону або адреса електронної пошти).
  2. «ДОКУМЕНТ, ЩО ПОСВІДЧУЄ ОСОБУ». Зазначити тип документу, його серію і номер, дату видачі і ким видано.
  3. «МІСЦЕ ФАКТИЧНОГО ПРОЖИВАННЯ» та «МІСЦЕ РЕЄСТРАЦІЇ». Якщо місце реєстрації збігається з місцем проживання, то слід натиснути на вкладинку «Заповнити місце реєстрації за даними місця проживання».
  4. «ДАНІ ЩОДО ВИПЛАТИ ПЕНСІЇ». Обрати спосіб виплати пенсії – через банк або пошту. Якщо через банк, то зазначити необхідні реквізити (назву банку, IBAN тощо).
  5. 5. «ДАНІ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПЕНСІЙНОГО ПОСВІДЧЕННЯ». Зазначити форму пенсійного посвідчення (паперове чи електронне).
  6. «ОСНОВНІ ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПРИЗНАЧЕННЯ ПЕНСІЇ». Додати документи, необхідні для ідентифікації особи (сканкопії сторінок паспорта тощо).
  7. «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ РОЗРАХУНКУ СТАЖУ (СЛУЖБА, НАВЧАННЯ, РОБОТА)». Зокрема, інформації про навчання (сканкопії дипломів), народження дітей та догляд за ними (сканкопії свідоцтв про народження дітей), військову службу (сканкопія військового квитка), роботу (сканкопії довідок, особливо за період до 2004 року, за який відсутні дані в системі персоніфікованого обліку ПФУ) тощо.
  8. «ДОДАТКОВІ ДОКУМЕНТИ ПРО ЗАРОБІТНУ ПЛАТУ». Документи, які доцільно врахувати при розрахунку пенсії, надавати для підтвердження заробітної плати за періоди, по яких відсутня інформація в системі персоніфікованого обліку ПФУ.
  9. 9. «ДОКУМЕНТИ ПРО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНВАЛІДНОСТІ». Ці документи надавати для підтвердження факту інвалідності та можливості призначення пенсії по інвалідності (сканкопія виписки з акта огляду МСЕК);
  10. «ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ОСОБЛИВОГО СТАТУСУ». Документи надавати для підтвердження особливого статусу, який може впливати на право призначення пенсії та на розмір призначеної пенсії (інвалід або учасник війни, учасник ліквідації ЧАЕС, довідки про право на пільгу, особливі заслуги перед Батьківщиною тощо). До цього розділу також можна додати сканкопію свідоцтва про укладення шлюбу в разі зміни прізвища жінки в трудовій книжці;
  11. 11. «ІНШІ ДОКУМЕНТИ». Будь-які документи, які можуть впливати на право призначення пенсії та на розмір призначеної пенсії.

Після заповнення анкети майбутній пенсіонер повинен виконати такі дії:

  • проставити відмітки про згоду на передачу та обробку персональних даних;
  • підтвердити тезу про те, що громадянин, який має право на різні види пенсій, може отримувати лише одну за його вибором;
  • ознайомитися із обов’язком про своєчасне повідомлення органам, що призначають та виплачують пенсію, про прийняття на роботу, звільнення з роботи, зміни в складі сім’ї, зміну місця проживання, виїзд за кордон на постійне місце проживання та інші обставини, що можуть вплинути на пенсійне забезпечення.

Atributi anketi - Як заповнити атрибути анкети для автоматичного призначення пенсії

background Layer 1