Пропустити навігацію

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення (предмет закупівлі: послуги з прибирання офісних приміщень за кодом ДК 021:2015-90919200-4 – «Послуги з прибирання офісних приміщень»)

Замовник: Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області, ЄДРПОУ 13967927.

Вид процедури закупівлі: відкриті тогри.

Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-02-10-012755-b

Предмет закупівлі: Послуги з прибирання офісних приміщень (за визначеними адресами в смт. Велика Багачка, м. Гадяч, м. Глобине, м. Зіньків, смт. Козельщина, смт. Котельва, смт. Машівка, смт. Оржиця, м. Пирятин, м. Решетилівка, смт Семенівка, м. Хорол, смт Чорнухи, смт Чутове, смт Шишаки, м. Горішні Плавні) за кодом ДК 021:2015-90919200-4 – «Послуги з прибирання офісних приміщень».

КЕКВ: 2240 – Оплата послуг (крім комунальних).

Очікувана вартість предмета закупівлі: 449 963,57 грн. (чотириста сорок дев’ять тисяч дев’ятсот шістдесят три грн.. 57 коп.) з ПДВ.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість визначена згідно проекту кошторису видатків на 2022 рік (117,70грн/м2).

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: визначено відповідно до потреб для забезбечення санітарногігієнічних норм та належних умов праці працівників Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області з дотриманням норм та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», правил техніки безпеки, правил пожежної безпеки, правил електробезпеки, вимог норм охорони праці, інструкцій з пожежної безпеки, норм з охорони навколишнього середовища, Державних санітарних правил і норм. Послуги з прибирання офісних приміщень надаються відповідно до переліку Послуг з обслуговування приміщень адміністративних будинків Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області щодня згідно з графіком.

background Layer 1