Пропустити навігацію

Вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України – 10 років

У жовтні нинішнього року виповнюється 10 років вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України. За цей час значно розширився спектр можливостей цифрового обслуговування користувачів. На сьогодні майже всі послуги, які людина отримує в сервісних центрах Фонду, можна отримати online.

Працівники Фонду докладають максимум зусиль, щоб електронні сервіси вебпорталу були зручними, зрозумілими, дієвими, що особливо важливо в умовах війни, коли десятки мільйонів українців змінили місце проживання.

Послугами вебпорталу можуть користуватись і пенсіонери, і застраховані особи, і страхувальники. Нещодавно на платформі Фонду створені кабінети для управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг а також для Центрів надання соціальних послуг.

Для того, щоб стати користувачем онлайн сервісів вебпорталу Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua), слід скористатися системами електронної ідентифікації особи – КЕП (кваліфікований електронний підпис), Bank ID.

До найбільш популярних дистанційних послуг належать такі:

– подання заяви на призначення пенсії;

– подання заяви на житлову субсидію чи пільгу;

– отримання інформації з Електронного реєстру листків непрацездатності (ЕРЛН);

– подання заяви на перерахунок пенсії і перегляд звернень, поданих громадянином до органів ПФУ;

– подання запитів на підготовку паперових документів;

– подання Анкети застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;

– подання договору про добровільну сплату страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування (Договір приєднання);

– подання заяви щодо призначення (перерахунку, продовження) страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням);

– формування електронної трудової книжки та перевірка відомостей про трудову діяльність в Реєстрі застрахованих осіб та в Єдиному реєстрі страхувальників ПФУ;

– перегляд електронної пенсійної справи і подання заяви на внесення до неї змін;

– перегляд звітних відомостей, поданих страхувальниками до ПФУ, та стан їх обробки та перевірка відомостей в Єдиному реєстрі страхувальників;

– запис на прийом до органу Пенсійного фонду;

– отримання довідок, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);

– подання звернення (питання, пропозицію, скаргу, клопотання);

– прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;

Окрім того, отримати інформацію щодо власного пенсійного страхування та забезпечення можна зі смартфонів і планшетів за допомогою електронного мобільного додатку «Пенсійний фонд».Foto 300x225 - Вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України – 10 років

 

background Layer 1