Цифровізація всіх напрямків і процесів діяльності була одним із основних пріоритетів головного управління упродовж 9 місяців цього року
Онлайн-засідання колегії при начальнику Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області, яке відбулося 25 жовтня, було присвячене підсумкам роботи упродовж 9 місяців нинішнього року за окремими напрямками і першочерговим завданням на найближчу перспективу.
Члени колегії детально розглянули результати наповнення пенсійного бюджету і примусових заходів щодо стягнення заборгованості. Зокрема, у доповіді заступниці начальника Головного управління Оксани Мисик зазначалося:
– В умовах воєнного стану пенсійники Полтавщини доволі успішно забезпечували процес надходження коштів, відтак доходи Головного управління, – як з єдиного внеску, так і з власних надходжень, – у січні – вересні 2023 року склали 9 млрд 526 млн грн, що на 26 % більше проти аналогічного періоду минулого року.
Разом з тим у доповіді йшлося про те, що видатки на виплату мешканцям Полтавщини пенсійних і страхових виплат, а також субсидій і пільг склали за звітний період майже 21 млрд грн, тому вимоги до наповнення бюджету Фонду дедалі зростають.
Про цифровізацію діяльності Головного управління як ключовий інструмент оптимізації надання послуг громадянам йшлося у доповіді керівника профільного підрозділу Сергія Гаврилка. Однією з новацій, які він представив учасникам заходу, був сервіс отримання даних ID-картки та застосування є-Документа з порталу Дія при організації прийому громадян.