Пропустити навігацію

ВОЛОДИМИР НОСЕНКО: «ПРАЦІВНИКИ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ ПРАЦЮЮТЬ У ПОСИЛЕНОМУ РЕЖИМІ»

Штатна чисельність регіонального осередку Пенсійного фонду України нині становить близько 900 осіб. Якщо говорити мовою статистики, то укомплектованість кадрами в Головному управлінні цьогоріч склала 97 %, плинність – 11 %.

Функції, які покладаються на фахівців Фонду, дедалі розширюються. У числі основних – перш за все пенсійне забезпечення громадян Полтавщини, надання страхових виплат і соціальних послуг, нарахування і виплата житлових субсидій і пільг. Цю функцію забезпечують фахівці двох профільних взаємопов’язаних підрозділів, які умовно називають фронт-офіси і бек-офіси. Перші надають увесь спектр послуг (незалежно від місця проживання громадян) у сервісних центрах та на віддалених робочих місцях, другі за принципом екстериторіальності обробляють документи із всеукраїнської черги.

У середньому, працівники зазначених підрозділів щомісяця призначають 2,5 тис. пенсій та здійснюють понад 3 тис. індивідуальних перерахунків пенсій за відповідними заявами. Новий для Пенсійного фонду і дуже складний напрям роботи, яким є призначення житлових субсидій та пільг, змусив з початку року опрацювати десятки тисяч звернень громадян, забезпечити коштами майже 175 тис. субсидіантів і пільговиків Полтавщини. У рамках обслуговування відвідувачів, серед яких – представники майже усіх без винятку категорій населення, працівники Головного управління приймають щомісяця понад 31 тис. осіб. Серед найпопулярніших послуг, за якими звертаються до Пенсійного фонду, – подання документів для призначення та перерахунку пенсій; надання консультацій; видача довідок; оформлення документів для виплати допомоги на поховання та недоотриманої пенсії,  призначення та перерахунок субсидій, пільг і страхових виплат; оформлення документів для виготовлення пенсійних посвідчень тощо.

У цілому на двох зазначених ділянках роботи зайнято трохи більше 400 працівників. Багато це чи мало допоможуть продемонструвати такі приклади: фахівчиня сервісного центру, що розміщений у Миргороді, за 3 години прийому громадян на віддаленому робочому місці у с. Великі Сорочинці надала різного виду послуги майже сорока відвідувачам; а півсотні фахівців, які призначають субсидії і пільги, щодня визначають право на одержання соціальної підтримки з боку держави для 600-700 заявників.

А ще – постійний взаємообмін інформацією з надавачами житлово-комунальних послуг, яких в області 950, тісна взаємодія з 52 Центрами надання адміністративних послуг, від яких надходить левова частка заяв на отримання пільг та субсидій, наповнення унікальної бази відомостей про всіх застрахованих осіб, створення електронних трудових книжок і пенсійних справ, акумуляція коштів, якими опікується Пенсійний фонд, впровадження нових цифрових технологій та багато іншого.

Незважаючи на безліч проблем – фінансових, соціально-демографічних, правових, технічних і технологічних – працівники Фонду працюють з повною віддачею і відповідальністю, з розумінням ставляться до зауважень і нарікань, які чують на свою адресу, і докладають чимало зусиль, щоб забезпечити дотримання законодавчих вимог і разом з тим задовольнити потреби кожного з відвідувачів.

Nosenko 1 300x225 - ВОЛОДИМИР НОСЕНКО: «ПРАЦІВНИКИ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ ПРАЦЮЮТЬ У ПОСИЛЕНОМУ РЕЖИМІ»

background Layer 1